پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
حجت السلام صحبت الله رحمانی گفت: امکان ایجاد سفر برای عید غدیر خم و در شرایط حاضر وجود ندارد.
شعار سال: هر ساله با فرارسیدن اعیاد مذهبی و محرم و سفر شاهد افزایش سفر به عتبات و عالیات از سوی زائران ایرانی هستیم البته طی دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا میزان سفر‌های داخلی، خارجی و زیارتی در داخل و خارج از کشور کاسته شده است. هرچند در کشور با ویروس‌های جهش یافته متعدد همراه هستیم و وضعیت کرونا در روند سفر به عتبات تاثیرگذار است، اما براساس اظهارات حجت الاسلام و المسلمین نواب، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت «سامانه عبرات و رواق میقات در فضای مجازی برای مشتاقان زیارت عتبات عالیات با محوریت آموزشی و فرهنگی راه اندازی شده است».
حجت الاسلام صحبت الله رحمانی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره آخرین اقدامات برای سفر به عتبات در شرایط کرونایی گفت: سفارت عراق در شرایط کنونی تعطیل و امکان رایزنی برای سفر به این کشور وجود ندارد.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره امکان سفر به عتبات به مناسبت فرارسیدن عید غدیر و اقدامات انجام شده تاکید کرد: امکان ایجاد سفر برای عید غدیر خم و در شرایط حاضر وجود ندارد.
حجت الاسلام رحمانی در زمینه تمهیدات برای برگزاری سفر به عتبات طی ماه‌های محرم و صفر افزود: امیدواریم بعد از تعطیلات بتوان اقدامات مناسب در این باره انجام داد.

او درباره نحوه سفر به عتبات به شیوه‌های هوایی و زمینی در صورت موافقت کشور مقصد برای زائران ایرانی گفت: نحوه سفر در حال بررسی است تا بتوان به شکل مناسب در صورت امکان زائران را به سفر راهی کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۱۰۸۹۱، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
0
0
بطور حتم بعد از سفر تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا بیشتر خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین