پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: مسافران به مقصد عراق حتما ویزای خود را در ایران اخذ کنند و در صورتی که از صحت ویزای صادر شده اطلاع داشتند، بلیت مقصد را تهیه کنند.
شعار سال: «محمدحسن ذیبخش» درباره بلیت‌فروشی در مسیر‌های هوایی منتهی به شهر‌های زیارتی در عراق، افزود: با توجه به قرار گرفتن در ایام محرم و افزایش درخواست سفر به شهر‌های زیارتی، برخی آژانس‌های مسافرتی با این وعده که مسافران می‌توانند در عراق و در فرودگاه نجف یا بغداد ویزا دریافت کنند، بلیت می‌فروشند.

وی گفت: بسیاری از مسافران که در ایران بلیت خریداری کردند پس از رسیدن به فرودگاه‌های نجف و بغداد سرگردان شدند و نتوانستند ویزا دریافت کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی از برگرداندن بسیاری از مسافران که فریب این شرایط را خوردند خبر داد و اضافه‌کرد: شرایط سخت و دشواری برای برخی مسافران پیش آمده است.

ذیبخش بیان‌داشت: مسافران به مقصد عراق حتما ویزای خود را در ایران اخذ کنند و در صورتی که از صحت ویزای صادر شده اطلاع داشتند، بلیت مقصد را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه فقط با خرید بلیت از شرکت هواپیمایی «العراقیه» در فرودگاه شهر‌های عراق برگه اجازه ورود می‌دهند، گفت: خرید بلیت از بقیه شرکت‌های هواپیمایی به معنای اخذ ویزا در فرودگاه بغداد و نجف نیست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۴۴۱۸۴۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
0
این همه هشدار میدن که مسافرت نرین ولی انگار فایده‌ای نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین