پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۳۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
هم اکنون مشکلات آب و برق و قیمت‌ها در کشور و بخصوص خوزستان نشان می‌دهد بخشی از مسئولان و کارمندان دولت، در پی ایجاد نارضایتی و شورش عمومی در کشور در روز‌های باقی مانده ریاست نااهلان و نامحرمان بر قوه مجریه هستند. دشمن نیز بیکار نیست و از آب گل آلود ماهی خود را صید می‌کند و در حال حاضر مترصد ایجاد پیوند بین نیرو‌های گریز از مرکز و قومگرا برای ایجاد شورش و تخریب اموال عمومی است.
شعار سال: بسم الله الرحمن الرحیم

هشدار شماره ۲۲۷،

۳ مرداد ۱۴۰۰

تبعات فاجعه‌بار روحانی و دولت بی‌تدبیر و بحران‌ساز او به این زودی‌ها فروکش نخواهد کرد و دولت آیت الله رئیسی مسیر سختی را در پیش روی دارد. دولت برآمده از اصلاح‌طلبان و لیبرال‌ها که مستظهر به حمایت روشنفکران غربگرا و سلبریتی‌ها بود، آنچنان فاصله طبقاتی را زیاد کرد و آنچنان گسست اجتماعی را تعمیق بخشید و آنچنان چندپارگی‌های مختلف را توسعه داد که تا سال‌ها جبران آن سخت خواهد بود. هم اکنون مشکلات آب و برق و قیمت‌ها در کشور و بخصوص خوزستان نشان می‌دهد بخشی از مسئولان و کارمندان دولت، در پی ایجاد نارضایتی و شورش عمومی در کشور در روز‌های باقی مانده ریاست نااهلان و نامحرمان بر قوه مجریه هستند. دشمن نیز بیکار نیست و از آب گل آلود ماهی خود را صید می‌کند و در حال حاضر مترصد ایجاد پیوند بین نیرو‌های گریز از مرکز و قومگرا برای ایجاد شورش و تخریب اموال عمومی است. تیم‌های عملیاتی منافقین و اوباش و مزدوران اجیر شده نیز آماده و مترصد تخریب اموال مردم هستند. پروژه ناامن سازی محیط اجتماعی در ایران طرح آمریکایی با پول سعودی و اجرای گروهک‌های تروریست برای عدم تمرکز جمهوری اسلامی بر مسائل کلان منطقه‌ای و جهانی است و بطور مشخص یک عملیات ایذایی است. نشانه‌های تحریک قومی و پیوند دادن افراط‌گرایان قومی در غرب و شرق کشور مشهود است. باید عملیات پاتک بزرگ برای مراکز طراح و هدایت کننده را اجرا نمود و نقشه دشمن را در مبداء خنثی کرد.
بعدا نگید که نگفتید؟!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین