پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه یقیناً مردم فریب جنجال‌ها و دروغ‌ها را نخواهند خورد گفت: نظام در کنار مردم با فائق آمدن بر مشکلات، پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را خواهند داد.
شعار سال: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر امروز در حاشیه سفر خود به استان کردستان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف از این سفر به واسطه احترام و قداستی که ما برای سرزمین کردستان و مردمان این دیار قائل هستیم، بوده است.

وی بیان اینکه ما همواره خواهان پیشرفت، رفاه، امنیت، آرامش و آسایش مردمان این خطه از سرزمین هستیم، افزود: همواره تلاش می‌کنیم که کردستان را در مرکز توجه و تلاش‌های خودمان در برقراری امنیت کامل و خدمت به مردم این منطقه قرار دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بازدید از مناطق استقرار نیرو‌های سپاه در منطقه تابع قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور، بازدید از تلاش‌های نیرو‌های سپاه بیت‌المقدس در عرصه خدمات اجتماعی، شرکت در همایش بزرگداشت شهدای سرزمین، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، طوائف، بزرگان و ماموستایان عزیز از دیگر اهداف سفرمان به استان کردستان است.

وی با اشاره به جریانات اخیر خوزستان، خطاب به معاندان و دشمنان که در صدد اغتشاش در کشورند، گفت: ناامنی و حل نشدن مسائل و مشکلات کشور از اهداف دشمنان ایران است، اما با هوشیاری ملت، این خواسته شوم آنان محقق نخواهد شد.

سردار سلامی بیان کرد: یقیناً مردم فریب این جنجال‌ها و دروغ‌ها را نخواهند خورد و نظام در کنار مردم با فائق آمدن بر مشکلات، پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را خواهد داد.

وی با بیان اینکه به فضل الهی و با همت همه دستگاه‌ها و نهادها، نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال غلبه بر مشکلات خشکسالی و بی‌آبی در خوزستان هستیم، اظهار کرد: هم‌اکنون این استان از وضعیت نابه‌سامان هفته‌های اول عبور کرده و آبرسانی به همه مردم این خطه در جریان است.
 
مردم ایران دیگر فریب جنجال‌ها و دروغ‌های دشمنان را نمی‌خو‌رند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بازدید‌های میدانی روز گذشته خود از خوزستان عنوان کرد: مسئله خشکسالی با تدابیر اندیشیده شده و تلاش‌های صورت گرفته، رفع شده است.

وی افزود: مردمان استان خوزستان از نحوه آب‌رسانی و کمک‌رسانی دستگاه‌های کمک‌رسان رضایت خاطر داشته و ان‌شاء‌الله این اقدامات در روز‌های آینده نیز به نحوه بهتر صورت خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران با درک، فرهنگ و بصیرت بالای خود به خوبی اهداف و دسیسه‌های دشمن را می‌شناسند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که هرگز نمی‌توانند با الفاظ به ظاهر جذاب، مردمان این انقلاب را فریب دهند.

وی بیان کرد: مردمان خوب خوزستان با سطح فرهنگ و آگاهی سیاسی خود نشان دادند و ثابت کردند که قدرت تشخیص و شناخت دوست از دشمن را دارند و هرگز فریب این هیاهو و جنجال شیطانی دشمن که سرشار از فریب و دروغ است را نخواهند خورد.

سردار سلامی با بیان اینکه هم‌اکنون شرایط خوزستان خوب و مردم با امید به نظام زندگی می‌کنند، یادآور شد: با اتحاد و همراهی مردم، در صدد رفع تمام مشکلات به نحو احسن بر خواهیم آمد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین