پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۵۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
وزارت ارتباطات ایران اعلام کرد تصاویری از ۳۳ نفر از مشاهیر ایرانی روی تمبر‌ها منتشر می‌شود. همچنین برای نخستین بار چهره زنان سرشناس ایرانی هم روی تمبر‌ها چاپ خواهد شد.
شعارسال:وزارت ارتباطات ایران در بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد طراحی و تصویب تمبر‌های نکوداشت ملی در شورای تمبر ایران، این ۳۳ چهره برجسته ایرانی را به تصویب رسانده است.

روابط عمومی وزارت ارتباطات ایران در بیانیه‌ای اعلام کرده در این مجموعه شاعران درگذشته‌ای، چون محمدحسین شهریار، نیما یوشیج، فریدون مشیری، مهدی اخوان ثالث، قیصر امین‌پور و مشفق کاشانی حضور دارند. همچنین نویسندگانی، چون محمدعلی جمال‌زاده، عبدالحسین زرین‌کوب، جلال‌الدین همایی و نجف دریابندری از شخصیت‌هایی هستند که در این مجموعه حاضر هستند.

این چهره‌ها قرار است به مرور زمان و بنا به مناسبت‌های مختلف در تمبر‌ها منتشر شوند.

اما نکته قابل توجه تصاویر زنانی، چون قمر آریان، بدرالزمان قریب، فروغ فرخزاد، مریم میرزاخانی، اشرف الملوک فخرالدوله، مجتهده امین، فریده مهدوی دامغانی و همچنین زینت‌السادات امامی در این مجموعه است. اتفاقی که برای نخستین بار رخ داده و پرتره زنان روی تمبر‌ها چاپ شده است.
 

چاپ چهره‌ی زنان سرشناس ایرانی روی تمبر‌ها
 
وزارت ارتباطات در بیانیه خود اعلام کرده علاوه بر این افراد، چهره‌های سرشناس دیگری مانند داریوش مهرجویی، ابوالحسن صبا، محمد نوری، میرزا آقا امامی و سید محمد احصایی هم در این مجموعه حضور دارند.

وزارت ارتباطات ایران می‌گوید البته علاوه بر این فهرست ۳۳ نفره در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ مجموعه دیگری مشتمل بر ۵۶ پرتره از مشاهیر برجسته ایران در قالب تمبر به تصویب رسیده بود.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اسکان، تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۳۶۲۶۹، www.eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
0
اتفاق بزرگیه که برای زنان رخ داده
چاپ عکسشون روی تمبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین