پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
جزیره موز (عربی: جزیرة الموز) یک جزیره کوچک در است قطر. قلمرو آن هلال است و در ساحل پایتخت شهر واقع شده است دوحه. این یک جزیره طبیعی در است خلیج فارس. Resort Doha Island Banana توسط آنانتارا در آنجا ساخته شده است این جزیره ۱۳ هکتار (۰.۱۳ کیلومتر مربع) مساحت دارد و مارینا و صخره‌های مخصوص خود را دارد. کل ساختار تا سال ۲۰۱۵ تکمیل شد. این گیاه دارای پوشش گیاهی متنوعی مانند درختان نخل و باغات و امکانات لوکس برای گردشگران است.
شعار سال: جزیره مصنوعی بنانا در قطر به دلیل ظاهر هلالی شکل‌اش به نام موز نامگذاری شده است. قطر می‌گوید ساخت این جزیره یک پروژه کاملا سودآور برای کشور بوده که در سال ۲۰۱۵ میلادی به بهره برداری رسید و پس از مدتی کوتاه با جلب نظر سرمایه‌گذاران خارجی و شیوخ متمول عرب از سایر کشورها، تبدیل به یک اقامتگاه سوپر لاکچری نه تنها در آسیا بلکه در دنیا شد تا جایی که امروزه می‌توان نام جزیره موز قطر را درصدر اغلب فهرست‌های مسافرتی لوکس مشاهده کرد.
 
مدیر پروژه این جزیره می‌گوید در کمتر از یکسال ۱.۵ میلیون گردشگر از طریق کشتی به این جزیره سفر کرده اند. ساحلی درخشان، دریایی اقیانوسی و امکانات رفاهی کامل باعث شده اکثر گردشگران وارد شده به این جزیره از کشور‌های عربی، آلمان، روسیه و انگلیس باشند. این جزیره اکنون میزبان انواع تفریحات دریایی مانند غواصی، کایاک‌سواری، غواصی سطحی و پاروزنی ایستاده، موج‌سواری، پارک آبی، بولینگ، هتل‌های پنج ستاره و... است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی عصر ایران
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین