پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۱
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اجازه بدهیم آقای رئیسی با کسانی کار کند که شناختی نسبت به آن‌ها دارد و می‌تواند با آن‌ها راحت کار کند و یا از آن جایی که آقای رئیسی باید دولت را اداره کند اگر واقعا برخی نمایندگان مجلس دنبال سهم خواهی نیستند نباید به آن ضعف‌ها خیلی بپردازند.
شعارسال: «عباس سلیمی نمین»، فعال سیاسی اصولگرا، در خصوص ارائه لیست کابینه توسط رئیس جمهور به مجلس اظهار کرد: وقتی لیستی از وزرا برای شکل دهی به کابینه جدید ارائه می‌شود، صحبت‌ها و ضعف‌هایی در آن وجود دارد. مجلس می‌تواند در این زمینه تاکید داشته باشد بر اینکه هماهنگی صورت نگرفته و می‌تواند هم به برخی ضعف‌ها اشاره کند.



این فعال سیاسی اصولگرا افزود: اگر آن بحث اول منتفی باشد یعنی نمایندگان مجلس دنبال سهم خواهی نباشند به نظر می‌رسد که ضعف‌ها قابل اغماض باشند. اجازه بدهیم آقای رئیسی با کسانی کار کند که شناختی نسبت به آن‌ها دارد و می‌تواند با آن‌ها راحت کار کند و یا از آن جایی که آقای رئیسی باید دولت را اداره کند اگر واقعا برخی نمایندگان مجلس دنبال سهم خواهی نیستند نباید به آن ضعف‌ها خیلی بپردازند.

سلیمی نمین ادامه داد: لازم است که ما فرصت مناسبی را در اختیار رئیس جمهور قرار بدهیم تا بتواند با یک تیم قابل اعتماد، کار را پیش ببرد.


بگذارید رئیسی خودش کابینه‌اش را انتخاب کند


او در خصوص جلسه رای اعتماد نیز عنوان کرد: جلسه پرتنشی نخواهیم داشت، ولی یا به دلیل بعضی سهم خواهی‌ها و یا به دلیل تاکید بر برخی ضعف ها، بحث‌هایی به وجود خواهد آمد و تمایلاتی شکل خواهد گرفت برای اینکه برخی از وزرا به آن‌ها رای اعتماد ندهند، ولی جلسه دلیلی ندارد که تنش داشته باشد. حداکثر اگر خیلی خیرخواهانه باشد بگویند یک وزیر سابقه اجرایی ندارد یا وزیر در یک زمینه دیگری قابلیت دارد که متناسب با جایگاهش نیست.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۱۹۷۵۳، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین