پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
درسنامه «دعا و سلامت» به سفارش قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان‌ها و فرق انحرافی و به قلم محمدمهدی احمدی فراز تدوین و منتشر شد.
شعارسال: یکی از ابعاد کاربردی دین، بی درنگ سلامت روح و جسم انسان است و تحقیقات بنیادی و تجربی در حوزه سلامت، نشان دهنده نقش اصلی باور‌های دینی در سلامت انسان است.

با توجه به اینکه هدف قطب تعمیق ایمان و باور‌های دینی گسترش معارف اهل بیت (ع) برای پیروان است، یکی از روش‌های مؤثر برای نیل به این هدف، ارائه باور‌های دینی بر اساس نیاز مخاطب و کاربردی نمودن آن‌ها برای رشد معنوی و حل آسیب‌های رفتاری – روانی است.
 
 
 
تدوین و انتشار درسنامه دعا و سلامت
 

درسنامه «دعا و سلامت» به سفارش قطب تعمیق ایمان و باور دینی و به قلم محمدمهدی احمدی فراز و با نظارت علمی حجت الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی تدوین شده است.

این اثر در قالب چهار فصل آماده شده است که عبارتند از: «مفهوم شناسی دعا و معنویت»، «مناسبات دعا و علوم»، «نگاه بدیع به دعا و تحلیل تعارضات معنوی» و «فرایند تجربی تاثیر دعا در سلامت ایمانی و معنوی».

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۰۴۴۹۹، fa.shafaqna.com.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین