پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
وزیر ارتباطات گفت: تعرفه ارتباطی با عراق برای زائران اربعین حسینی ۵۰ درصد کاهش یافت و از دوشنبه اعمال می شود.

شعارسال: محمود واعظی در این دیدار با وزیر ارتباطات عراق با بیان اینکه از فردا برای یک ماه تعرفه های ارتباطی با عراق 50درصد کاسته می شود، اظهار داشت: امسال با افزایش 40 درصدی تقاضا برای سفر ایرانیان به مراسم اربعین حسینی مواجه هستیم.

وزیر ارتباطات ایران ادامه داد: اپراتورهای ارتباطی دو کشور آمادگی خوبی برای برقراری ارتباطات این ایام از خود نشان داده اند و امیدواریم زائران با مشکلی مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه راه های ارتباطی مکالمات از طریق شش نقطه به یکدیگر متصل شده اند، ابراز کرد: از فردا مسیرهای ارتباطی از سمت مهران از 33 به 64 مسیر افزایش خواهد یافت.

او درباره کاهش تعرفه ارتباطی نیز گفت: طی روز های جاری نیز حجم زائران ایرانی رقم بالایی را شامل می شود و به عنوان مثال روز گذشته تنها 67 هزار ویزا در دفاتر تهران صادر شده و ما در شبکه خود حدود 12 هزار خط ایرانی داشته ایم که با نزدیک شدن به روز اربعین حجم این سفرها رو به افزایش است.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: برای ارتباطات اینترنتی زائران نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده و تماس‌های صوتی اگر در گذشته با وقفه‌ای 10 تا 15 دقیقه‌ای برقرار می‌شد اکنون با یک دقیقه تاخیر انجام می‌شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 16آبان1395، کدخبر: 426371: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین