پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۲۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۵
نائب رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: سالانه بیش از ۱۲ هزار جوان تحصیل کرده لرستانی به سایر استان‌ها مهاجرت می‌کند که بخی از آن به ظرفیت‌های استان برمی‌گردد.
شعارسال: محمد خاکی اظهار کرد: شهر خرم‌آباد از لحاظ خدادادی طبیعتی دارد که با کمترین هزینه می‌توان بیشترین جذابیت را در آن ایجاد کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری محدودیت‌های مالی دارد و ما با توجه به این محدودیت‌ها پیشنهاد‌هایی برای شهرسازی و بهبود وضع آن داریم که در آن محدودیت‌های بودجه‌ای شهرداری را نیز در نظر گرفته‌ایم.

خاکی با اشاره به راه‌های تأمین مالی برای شهرداری، افزود: اگر فقط به عوارض بسنده کنیم راه به جایی نمی‌بریم و باید به دنبال راه‌های تأمین مالی امروزی باشیم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی لرستان عنوان کرد: شهرداری‌ها تنها سازمان‌های غیردولتی هستند که می‌توانند اوراق مشارکت منتشر کرده و از همین راه کار‌های بزرگی انجام دهند.

وی با اشاره به مهاجرت سالانه بیش از ۱۲ هزار جوان تحصیل‌کرده از لرستان به سایر استان‌ها، اضافه کرد: بخشی از این مهاجرت بخاطر ظرفیت زیستی شهر خرم‌آباد است.


شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۵۳۰۲۰۳۹۸، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
جذابیت لازم رو از همه نظر برای جوانان فراهم کنید که بمانند در شهر خودشون و برای بهتر شدن شهرشون تلاش کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین