پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۵۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
معاون نظارت و پایش محیط زیست لرستان اعلام کرده است که نظارت بیشتری بر مرغداری‌های صنعتی استان با شروع فصل مهاچرت پرندگان آغاز شده است و به دنبال این موضوع هیچ گونه مجوزی در زمینه شکار از این پس صادر نخواهد شد.
شعار سال: معاون نظارت و پایش محیط زیست لرستان گفت: با آغاز فصل مهاجرات پرندگان فعالیت‌های نظارتی خود را در مرغداری‌های صنعتی و سنتی استان آغاز کرده‌ایم و به علت شیوع کرونا هرگونه صادر شدن مجوز شکار در استان ممنوع است.

الهام برنا گفت: هر سال همزمان با فصل مهاجرت هزاران پرنده آبزی و کنار آبزی به علت اینکه لرستان در مسیر کریدور مهاجرت پرندگان در دنیا قرار دارد در استان استقرار پیدا می‌کنند.

وی مهمترین محل‌های تجمع پرندگان و سایت‌های شمارش استان را تالاب بیشه دالان بروجرد، تالاب‌های پلدختر، تالاب تنودر و دریاچه‌های پشت سد‌های استان همانند مروک، ایوشان و هاله و همچنین آب‌راه‌های کنار رودخانه‌های برشمرد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست لرستان گفت: با توجه به اینکه با آغاز کوچ پرندگان مهاجر شاهد شیوع آنفولانزا در استان و کشور هستیم بنابراین همراه با دامپزشکی استان اقدام به آغاز پایش‌های فیزیکی خود از مرغداری‌های صنعتی و سنتی لرستان کرده‌ایم.

به گفته برنا: در بهمن ماه شاهد اوج مهاجرات پرندگان به لرستان هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹، کد خبر:۲۸۹۲۰۹۷ iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
ای کاش این کرونا به ما درس بده که نباید به محیط زیست خودمون اسیب بزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
قتل عام مهمانان مهاجر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین