پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
معاون فنی حفاظت محیط زیست لرستان گفت:شکار پرندگان آبزی و کنار آبزی به دلیل احتمال بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ممنوع است.

شعار سال: نبی اله قائدرحمت روز جمعه با اعلام این خبر افزود: از آنجا که بیشتر محل های تجمع پرندگان در مناطق تحت مدیریت و شکار و صید ممنوع استان واقع شده بنابراین تمهیدات لازم در زیستگاه‌های مذکور جهت حمایت، حفاظت و جلوگیری از هرگونه تهدیدات احتمالی به کار گرفته شده است و با متخلفان طبق قانون به شدت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: در لرستان تنها شکار پرندگان خشکی زی (کبک، تیهو وکبوتر) با رعایت تمامی محدودیت‌های زمانی و مکانی تا پانزدهم دی ماه در مناطق آزاد استان مجاز است.

قائدرحمت عنوان کرد: شکار در مناطق چهارگانه (اثر طبیعی ­ملی غار ماهی کور، پناهگاه‌های ­حیات وحش ازنا و سمندر لرستانی ۱ و مناطق حفاظت شده اشترانکوه و سفیدکوه خرم آباد) و همچنین مناطق قالیکوه الیگودرز، هشتاد پهلو، گرین الشتر، چهارشاخ نور آباد و گنجین ممنوع است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا، تاریخ 4 آبان 98، کد مطلب: 513192: www.rokna.net


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین