پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ازنا از شناسایی و دستگیری عاملان شکار غیرمجاز که اقدام به انتشار عکس اقدامات خود در شبکه‌های اجتماعی کرده بودند، خبر داد.

شعار سال: منصور درویشی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: چهار نفر متخلف شکار غیر مجاز که اقدام به انتشار عکس های خود در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در خصوص شکار غیر مجاز کرده بودند؛ با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا و با همکاری پلیس پیشگیری کلانتری مرکزی این شهر شناسایی و پس از احراز هویت، با کسب دستور از مقام قضایی در محل سکونت خود دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از منزل این افرادیک قبضه سلاح گلوله زنی غیر مجاز دوربین دار برنو، یک قبضه سلاح غیر مجاز دولول ساچمه زنی، یک قبضه سلاح غیر مجاز خفیف، سه قبضه سلاح غیر مجاز تکلول، ۱۶ عدد فشنگ غیر مجاز چهارپاره، ۳۴۶ عدد فشنگ ساچمه زنی کالیبر ۱۲، ۶ عدد کارد سلاخی حیوانات، دو کیلوگرم ساچمه کالیبر ۱۲ به صورت فله، دو کیلوگرم ساچمه کالیبر ۱۲ چهارپاره، یک بسته باروت، یک بسته چاشنی، دو دستگاه دوربین چشمی شکاری و دو قطعه کبک شکار شده کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا یادآور شد: پرونده این متخلفین پس از تکمیل برای سیر مراحل قضایی به دادگستری شهرستان ازنا ارجاع شد.

درویشی ضمن تقدیر از همکاری خوب دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان ازنا، از برخورد قاطع با متخلفین زیست محیطی در این شهرستان خبر داد و گفت: از همه دوست داران محیط زیست درخواست می شود هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به بررسی آن اقدام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 مهر 96، کد مطلب: 4102308 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین