پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ابعاد آلودگی واژگونی تانکر در محور پلدختر در دست بررسی است.

شعار سالمدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ابعاد آلودگی واژگونی تانکر در محور پلدختر در دست بررسی است.

مهرداد فتحی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنااظهار کرد: چند روز گذشته در روستای ملاوی شهرستان پلدختر یک دستگاه تانکر کشنده حامل نفت کوره واژگون شد.متأسفانه در این حادثه تمامی مواد به محیط اطراف و رودخانه وارد شد که اعلام کردیم کشاورزان تا اطلاع ثانوی از آبیاری مزارع خودداری کنند.

فتحی بیرانوند ادامه داد: بلافاصله یگان اجرایی محیط زیست شهرستان پلدختر اقدام به جمع‌آوری آلودگی و رفع خطر کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستا ن افزود: با استفاده از پد و بوم‌های جاذب، آلودگی‌ها جمع‌آوری شده و کارشناسان نظارت و پایش در حال حاضر مشغول بررسی ابعاد آلودگی زیست ‎ محیطی این آلودگی هستند. برآورد میزان خسارت طی چند روز انجام می‌شود چراکه در پایین‌دست آلودگی هم پایش صورت می‎گیرد.

فتحی بیرانوند گفت: پس از برآورد خسارت برای آن، پرونده تشکیل شده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 15 مهر 96، کدمطلب:96071507490، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین