پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۳۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان از دستگیری یک متخلف شکار پرندگان در در منطقه شکار ممنوع گلستانکوه خوانسار و معرفی به مراجع قضایی خبر داد.

شعار سال: مرتضی جمشیدیان اظهار داشت: در روزهای گذشته یک متخلف شکار پرندگان که اقدام به شکار نوعی کبک کرده بود توسط محیط‌بانان در منطقه شکار ممنوع گلستانکوه دستگیر شد.

وی منطقه شکار ممنوع گلستانکوه را از جمله مناطق بسیار مهم با ارزش‌های زیست محیطی بالا از نظر پوشش گیاهی و جانوری برشمرد و ابراز داشت: هر گونه شکار و تیراندازی در این منطقه ۵۲ هزار هکتاری ممنوع است.

دستگیری یک شکارچی در منطقه شکار ممنوع زرچشمه شهرضا

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان همچنین از دستگیری یک شکارچی در منطقه شکار ممنوع زرچشمه در شهرستان شهرضا خبر داد و ابراز داشت: این فرد به همراه یک اسلحه دولول مجاز، دو قطعه کبک شکارشده و چهار عدد فشنگ دستگیر شد.

وی با بیان اینکه منطقه شکار ممنوع زرچشمه دارای گونه های مختلف جانوری نظیر کل و بز، قوچ و میش، کبک و تیهو است، بیان داشت: همانند دیگر مناطق حفاظت شده استان یا مناطق دارای ارزش‌های زیستی، شکار در این منطقه ممنوع است.

گفتنی است عدم تحصیل پروانه و اقدام به شکار در زیستگاه‌های حیات وحش جرم بوده و طبق ماده ۱۰ و ۱۱ قانون شکار و صید قابل تعقیب و مجازات است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 27 مهر 96، کد مطلب: 4118637:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین