پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
اسامی زیر تنها بخشی از کاندیدا‌های احتمالی در خرم آباد هستند که تا امروز در محافل گوناگون نام‌شان بر سر زبان‌ها جاری شده و نمی‌توان حضور یا عدم حضورشان را قطعی دانست.
شعارسال: ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۷ آذر‌ماه سال جاری، رسماً کلید خواهد خورد.

یکی از مسایل مهمی که در این انتخابات انجام خواهد شد و وضعیت آن قطعی شده است تعلیق موضوع استانی شدن انتخابات است که تلاش زیادی از سوی برخی نمایندگان حاضر در مجلس فعلی برای اجرای آن صورت گرفته بود، ولی در آخرین نشست شورای نگهبان مخالفت خود را با اجرایی شدن آن اعلام نمود.


به همین دلیل انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی ۷ اسفندماه ۱۳۹۴ به شکل دوره‌های گذشته و شهرستانی برگزار خواهد شد.



استان لرستان و به ویژه مرکز آن یعنی خرم‌آباد، به صورت غیر رسمی از یک سال گذشته خود را برای این مبارزه مهیا کرده است و شاهد برگزاری جلسات خانگی و نشست‌های غیر‌رسمی و حتی رسمی برخی کاندیدا‌های احتمالی این عرصه است. البته برخی از کاندیدا‌هایی که قرار است واضع قانون باشند بعضاً با اقدامات غیر قانونی از قبیل برگزاری جلسات و نشست‌های تبلیغاتی، عملاً ناقض قانون شده‌اند.

نگاه ویژه مردم خرم‌آباد به بحث تولید و اشتغال و دستاورد‌های ماحصل از آن یعنی ایجاد شغل برای جوانان تحصیل‌کرده و آماده به کار، مهم‌ترین خواسته و مطالبه عمومی است که این روز‌ها از گوشه کنار شنیده می‌شود و جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

انتظار می‌رود نمایندگان پیروز در انتخابات مجلس آتی، بیش‌تر نگاه و توان خود را حول محور تولید و رونق اقتصادی متمرکز کنند. صنایع تعطیل و نیمه تعطیل، لشگر یک‌صد هزار نفری بیکاران در مرکز استان، مهاجرت و کوچ اجباری نیرو‌های متخصص یا به عبارتی فرار مغز‌ها از مرکز استان به دیگر نقاط کشوری و خارج کشور، بخش کشاورزی و گردشگری به عنوان قطب‌های بالقوه برای ایجاد اشتغال، از مهم‌ترین فرصت‌ها و چالش‌هایی هستند که نمایندگان آتی خرم‌آباد می‌توانند با تکیه دادن و اهتمام به آن‌ها نقش‌آفرینی مثبتی را از خود ارایه دهند.

با توجه به تحقیقات میدانی و گزارش‌های مکرر، این موضوع کاملاً عیان و آشکار است که خو‌استه‌ی عمومی مردم، ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی از سوی نمایندگان‌شان در مجلس دهم شورای اسلامی است.

حال به نظر می‌رسد در این فرصت حدوداً ۶-۷ ماهه تا انتخابات، کاندیدا‌های احتمالی حاضر در این عرصه به بررسی و تجزیه و تحلیل مسایل مربوط حوزه اشتغال و کارآفرینی بپردازند.

در انتها باید دید ردای وکالت مردم خرم آباد در مجلس دهم شورای اسلامی، صبح روز هشتم اسفندماه سال جاری بر تن کدامیک از کاندیدا‌های احتمالی زیر خواهد نشست.

اسامی زیر تنها بخشی از کاندیدا‌های احتمالی هستند که تا امروز در محافل گوناگون نام‌شان بر سر زبان‌ها جاری شده و نمی‌توان حضور یا عدم حضورشان را قطعی دانست و احتمالاً در آینده از تعدادشان کاسته یا بر تعدادشان افزوده خواهد شد:
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت لرستان خبر، تاریخ انتشار: 26 تیر 1398 ، کدخبر: 71364 ، www.lorestankhabar.com

 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سپهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
سپهرمنش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین