پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۲۰۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
از اکنون قرار نیست فضای استان را به سمت موضوع انتخابات حرکت دهیم، تبلیغات و دامن زدن به این حرکات قابل قبول نیست؛ عجله‌ای برای انتخاباتی کردن فضای استان نداریم، عنوان کرد: با این وجود کاندیدها آمادگی لازم برای تنظیم برنامه‌ها و روش کار برای شرکت در انتخابات را داشته باشند.

شعارسال: از اکنون قرار نیست فضای استان را به سمت موضوع انتخابات حرکت دهیم، تبلیغات و دامن زدن به این حرکات قابل قبول نیست؛ عجله‌ای برای انتخاباتی کردن فضای استان نداریم، عنوان کرد: با این وجود کاندیدها آمادگی لازم برای تنظیم برنامه‌ها و روش کار برای شرکت در انتخابات را داشته باشند.

استاندار لرستان گفت: از اکنون قرار نیست فضای استان را به سمت موضوع انتخابات حرکت دهیم، تبلیغات و دامن زدن به این حرکات قابل قبول نیست؛ عجله‌ای برای انتخاباتی کردن فضای استان نداریم،

سید موسی خادمی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال اقامه نماز جمعه در کشور اظهار داشت: خروجی اصلی نمازجمعه بایستی وحدت‌بخشی به جامعه، افزایش آگاهی‌ و اصلاح‌طلبی در جامعه باشد.

وی با تاکید براینکه تریبون نمازجمعه به عنوان یک پایگاه اجتماعی نباید به محلی برای اختلاف و انحراف از موضوع اصلی تبدیل شود، تصریح کرد: خوشبختانه در استان با همراهی خوب ائمه جمعه مواجهیم بطوریکه اقدام غیرخیرخواهانه توسط امامان جمعه در استان ندیده ایم.

استاندار لرستان بر لزوم تقویت ارتباط مدیران با ائمه جمعه و ارائه گزارش های لازم در خصوص طرح های اجرایی خود تاکید کرد.

خادمی در ادامه عملکرد خوب دستگاه‌ها در جریان سیل اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به ابلاغ سهمیه های بازسازی مناطق سیل زده، مدیران باید طرح های مطالعه شده و آماده ای را داشته باشند و چنانچه لازم شد با ترک تشریفات یا مناقصه های محدود طرح ها را به پیمانکاران توانمند واگذار کنند.

وی به اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار سیل به لرستان اشاره کرد و افزود: از این رقم حدود ۶۰ درصد برابر با ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته؛ این در حالیست که کل اعتبارات استانی و نفت استان ۳۰۰ میلیارد تومان است لذا دستگاه ها باید برای جذب اعتبارات چند برابر شرایط عادی آماده باشند.

استاندار لرستان به توزیع ۵ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: برای ترمیم جاده های سیل زده دو اعتبار ۲۸۵ میلیارد تومانی و ۲۲۰ مبلیارد تومانی بدون احتساب اعتبارات خسارت سیل در حوزه راه برای بازسازی محور خرم آباد – پلدختر اختصاص یافته است.

خادمی افزود: قرارداد قطعه اول این مسیر به مبلغ ۲۸۵ میلیارد تومان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بسته شده که عملیات اجرایی این مسیر با ایجاد هفت کیلومتر تونل و با توجه به حفظ اقتصاد مردم و مسیر فعلی به زودی آغاز می شود همچنین در سفر هفته گذشته معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با تحصیص ۲۲۰ میلیارد تومان برای این جاده موافقت شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ساخت مسکن در مناطق سیل زده تاکنون ۴۶۰ میلیارد تومان به مردم پرداخت شده است، افزود: بیش از ۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۶ هزار بسته رسمی لوازم خانگی نیز به سیل زدگان اهدا شده که با احتساب کمک خیران و اقدامات جزیره ای دستگاه ها، به بیش از ۱۰ هزار بسته می رسد.

استاندار لرستان در بخش دیگری از صحبت های خود به انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: از اکنون قرار نیست فضای استان را به سمت موضوع انتخابات حرکت دهیم،هر کاری برنامه خودش را دارد، الان نه تبلیغات درست است و نه بعضی حرکت‌ها درست است و نه دامن زدن به این حرکت‌ها خیلی قابل قبول است.

خادمی با بیان اینکه عجله‌ای برای انتخاباتی کردن فضای استان نداریم، عنوان کرد: با این وجود کاندیدها آمادگی لازم برای تنظیم برنامه‌ها و روش کار برای شرکت در انتخابات را داشته باشند.

وی اضافه کرد: ما سعی می کنیم اصل مهم بی طرفی را رعایت کنیم، من بارها گفته‌ام این اصل از اتاق خود من شروع خواهد شد و تا آخرین نقطه استان ادامه پیدا خواهد کرد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرسنا ،تاریخ انتشار: 30 تیر1398،کدخبر:40613 ،www.porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین