پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
شنیده ها حاکی از این است؛ موسی خادمی استاندار لرستان بر اساس انتظارات و تقاضاهایی از سوی اهالی شهر زادگاه خود، قصد نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد. با این تفاسیر موسی خادمی یکی از کاندیداهای احتمالی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی استان کهکیلویه و بویراحمد خواهد بود.

شعارسال: چنانچه استاندار لرستان قصد کاندیداتوری مجلس یازدهم را داشته باشد، می بایست مطابق قانون تا تاریخ ۱۶ خرداد ۹۸ استعفای خود را به وزارت کشور اعلام نماید.

یادآور می شود سید موسی خادمی، دارای تحصیلات کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک و دکتری در رشته مدیریت استراتژیک می باشد که هم اکنون به عنوان شانزدهمین استاندار لرستان، مشغول به خدمت است.

خادمی در سابقه خود معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و معاون برنامه‌ریزی استانداری استان بوشهر در دولت اصلاحات را دارد؛ وی همچنین سوابق عضویت در هیئت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را داشته و به مدت ۴ سال استاندار کهکیلویه و بویراحمد بوده است.

گفتنی است یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه ۹۸ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار: 5خرداد1398 ، کدخبر: 37274: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین