پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان اعلام کرد: به دنبال پخش کلیپی غیر واقعی و موهن درباره مردم ایران از شبکه atv و پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران، شبکه مذکور ضمن حذف آن از کلیه پرتال‌ها و صفحات مربوط به خود در فردای پخش آن، امروز رسما عذرخواهی کرد.

شعار سال: براساس اطلاع سفارت کشورمان در باکو، پیش از ظهر امروز  آقای آنار شُکورُف معاون رئیس این شبکه و مدیر پخش اخبار و برنامه های سیاسی و اجتماعی، ضمن حضور در سفارت و دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران، مراتب عذرخواهی شفاهی و مکتوب آن شبکه را تقدیم کرد.


در نامه این شبکه خطاب به سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر احترام به فرهنگ و تمدن غنی کشور دوست و برادر ایران از ناراحتی به وجود آمده اظهار تاسف و عذرخواهی شد و اطلاع داده شد خبرنگار تهیه کننده کلیپ نیز برای ادای توضیحات احضار و به دلیل این اشتباه فاحش طبق قوانین از کار برکنار شد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:  4 شهریور   1400، کدخبر: 1400060403095، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین