پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۹۴۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
یک هیات عالی رتبه سعودی هدف تقویت و توسعه روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های متقابل با عمان سفری به این کشور خواهد داشت.
شعار سال: یک هیات عالی رتبه سعودی امروز (یکشنبه) با هدف تقویت و توسعه روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های متقابل با عمان سفری به این کشور خواهد داشت.
 
ریاست هیات عربستانی که قرار است امروز به عمان برود، خالد بن عبدالعزیز الفالح، وزیر سرمایه‌گذاری این کشور بر عهده دارد و تعدادی از مسؤولان دولتی و روسای بخش‌های خصوصی و شرکت‌های پیشگام و تجار برجسته این کشور او را همراهی می‌کنند.

خالد الفالح ضمن ابراز خرسندی از این سفر اظهار کرد: این سفر در چارچوب تمایل سلمان بن عبد العزیز آل سعود، پادشاه عربستان و محمد بن سلمان، ولیعهد او و نیز هیثم بن طارق آل سعید، پادشاه عمان نسبت به تقویت و توسعه روابط برادرانه دو کشور و شکوفایی و پیشرفت دو ملت انجام می‌شود.

وزیر سرمایه‌گذاری عربستان گفت: عربستان با چشم‌انداز ۲۰۳۰ و عمان با چشم‌انداز ۲۰۴۰ و با توجه به موقعیت استراتژیک و منابع طبیعی‌شان خود را برای پیشرفت در برخی حوزه‌های اقتصادی آماده کرده و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های داخلی و بین‌المللی فراهم می‌کنند، اصلاحات اقتصادی و قانونی در عربستان و عمان محیط کار جذابی را در هر دو کشور ایجاد کرده و بر قدرت دو کشور برای رقابت با کشور‌های جهان افزوده است.

این وزیر عربستانی قرار است در این سفر با مسؤولان عمانی در دو بخش دولتی و خصوصی دیدار‌های داشته، در همایش سرمایه‌گذاری مشترک عمان-عربستان و نیز نشست شورای تجاری دو کشور و دیدار‌های شرکت‌های بزرگ و تجار دو کشور شرکت کرده و همچنین از مهمترین مناطق اقتصادی عمان بازدید کند.

به نوشته روزنامه سبق، حجم تبادلات تجاری میان دو کشور عربستان و عمان در سال ۲۰۲۰ به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال عربستان رسید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایسنا، تاریخ انتشار:۷ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۶۰۷۰۴۹۹۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین