پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که آرای بسیاری از ایالت ها را به دست خواهد آورد.

شعارسال: «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به سئوالات خبرنگار شبکه تلویزیونی فاکس نیوز پاسخ داد.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر در انتخابات برنده نشود، احساس پشیمانی نخواهد داشت، گفت: دیگران به من گفته اند حرکت سیاسی را به راه انداخته ام که باید به آن افتخار کنم.

این درحالیست که وی در ادامه به خبرنگار این شبکه تصریح کرد: در صورتی که پیروز نشوم شرکت در انتخابات را اتلاف وقت، پول و انرژی تلقی خواهم کرد.

زمانی که خبرنگار این شبکه از وی خواست تا آخرین پیام خود را به رأی دهندگان بگوید، گفت: کشور بزرگی داریم؛ پتانسیل های عظیمی داریم؛ بروید و رأی بدهید.

«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره ایالت هایی که به آرای آن ها توجه بیشتری خواهد کرد نیز تصریح کرد: در کارولینای شمالی و فلوریدا عملکرد خوبی دارم. نیوهمپشایر عالی است؛ اوهایو باورنکردنی است و ما در ایالت آیووا پیروز خواهیم شد. نمی دانم در نهایت چه خواهد شد، اما آرای بسیاری از ایالت ها را به دست خواهیم آورد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18آبان1395، کدخبر: 3819223: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین