پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
ارگان رسانه‌ای زاکانی شهردار تهران که از هواداران طالبان در ایران به شمار می‌آید؛ نوشت: فعال شدن سلبریتی‌ها از جبهه مقاومت ملی به عنوان افرادی که مخاطبان بالایی در جامعه دارند می‌تواند پازلی از یک سناریوی خطرناک و منفی، اما با ویترین مثبت باشد.

  شعار سال:ارگان رسانه ای علیرضا زاکانی، شهردار غیرقانونی تهران با اشاره به حمایت بسیاری از مردم و همچنین طیف نزدیک به احمدی نژاد از جبهه ملی مقاومت و احمد مسعود با انتشار مطلبی نوشت:

در پی اخبار مربوط به سقوط پنجشیر، سلبریتی ها مجددا به بهانه حمایت از پنجشیر و احمد مسعود به طور هماهنگ فعال شده و تلاش می کنند خود را حامی مبارزه نشان دهند. این در حالی است که این افراد در اوج جنایات وحشیانه داعش همانند سربریدن‌ها و تجاوزها یا ساکت بودند و یا کمترین واکنش را از خود نشان می دادند و حتی برخی ایران را متهم به دخالت و ماجراجویی می کردند.
 
این سایت همچنین می نویسد: جالب تر آنجاست که شبکه های ضدانقلاب، ضدایران و ضد حزب الله که بودجه آنها از سوی سرویس های جاسوسی تامین می شود سعی می کنند حیله گرانه با پوشش اخبار احمد مسعود خود را طرفدار مبارزه و ادامه درگیری ها در افغانستان نشان دهند.
 
پیرامون آن سکوت قدیمی و این هماهنگی در حمایت از مبارزه باید به طور جدی تامل کرد. فعال شدن سلبریتی ها به عنوان افرادی که مخاطبان بالایی در جامعه دارند می تواند پازلی از یک سناریوی خطرناک و منفی اما با ویترین مثبت باشد.
 
نکته دیگر این ماجرا فعالیت فرقه بهار به ریاست احمدی نژاد و پادویی نوچه های این جریان است. احمدی نژاد پیش تر مدعی شده بود به خاطر صحبت درباره طالبان از یک منبع امنیتی تذکر گرفته است! محمد حسین حیدری، مدیرمسئول سابق وب سایت فیلتر شده دولت بهار(اصلی ترین سایت حامی احمدی نژاد) و از اعضای بدسابقه دفتر او هم با انتشار توئیت‌های هتاکانه‌‌ای که در آن ید طولایی دارد سعی کرده تا خود را مدافع جریان مقاومت نشان دهد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران، تاریخ انتشار:  16شهریور1400، کدخبر: 116239، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین