پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۴۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: به همه فرماندهان سپاه‌های استانی دستور قاطع می‌دهم که با تمام استعداد و ظرفیت ممکن در عرصه تحقق اهداف طرح شهید سلیمانی به صحنه بیایند و همه این استعدادی که تا امروز ایجاد کرده اید را به شکل کامل بکار بگیرید.
شعار سال: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، طی سخنانی اظهار داشت: به همه فرماندهان سپاه‌های استانی دستور قاطع می‌دهم که با تمام استعداد و ظرفیت ممکن در عرصه تحقق اهداف طرح شهید سلیمانی به صحنه بیایند و همه این استعدادی که تا امروز ایجاد کرده اید را به شکل کامل بکار بگیرید.

وی افزود: هر چه امکان امتداد زمان حضور نیرو‌ها در مراکز واکسیناسیون وجود دارد این ظرفیت را بسط دهید تا ۲۴ ساعت کامل شود و مردم بدون فشار و ازدحام قادر باشند تا به سرعت عمل واکسیناسیون را انجام دهند و به امور زندگی خود برسند. علاوه بر اینکه زمانی که تمام ظرفیت به کار گرفته شد و باز هم واکسن وجود داشت و مردم نیازمند تزریق واکسن بودند، تعداد مراکز خدمات دهی سپاه باید افزایش پیدا کند و به همین جهت تمامی فرماندهان استانی و دیگر فرماندهان سپاه در بکار گیری اماکن سپاه پاسداران برای انجام فرآیند واکسیناسیون مختار هستند و فرماندهان باید به تشخیص خودشان و به تناسب نیاز از امکانات سپاه نهایت استفاده را ببرند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز فصل نوازش مردم ما است و ما نمی‌توانیم آلام و مصیبت‌های مردم را تحمل کنیم در حالی که قادریم این آلام را کاهش دهیم. از سوی دیگر به خانه‌های مردم رجوع کنید و پیش از آنکه مردم به سمت شما دست کمک و یاری دراز کنند، نیاز‌های آن‌ها را برطرف کنید.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۵۶۸۳۶۳، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین