پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۵۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
رییس اتحادیه بین المجالس جهانی مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس مجلس ملی سوئیس به ایران خبر داد.
شعار سال: احمد نادری که در راس هیاتی در وین جهت شرکت در پنجمین کنفرانس رؤسای پارلمان‌های جهان حضور دارد، در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

در جلسه با جناب آقای آندریاس اییب، رئیس مجلس ملی سوئیس، در مورد راهکار‌های تبادل تجاری و اقتصادی، فعال شدن مراودات پارلمانی دو کشور و همچنین تحریم‌های ظالمانه، غیرقانونی و غیرانسانی ایالات متحده امریکا صحبت شد. ایشان بزودی به تهران سفر خواهد کرد.

در دیدار با آقای پیتر راگل، رئیس مجلس شورای فدرال اتریش، نقش پارلمان‌ها بر گسترش روابط میان دو کشور، تبادل تجربیات خصوصا در بحث کرونا، مبادلات اقتصادی وتجاری و بحران‌های منطقه به طور ویژه افغانستان مورد بحث و بررسی‌قرار گرفت. اتریش یکی از شرکای مهم ایران در مسائل مختلف است.»

در حاشیه کنفرانس روسای پارلمان‌های جهان، در دیدار با هیات پارلمانی سوریه در مورد بحران و نقش ایران در بازسازی سوریه و همچنین لزوم گسترش روابط تجاری و اقتصادی دو کشور بحث شد. سوری‌ها ضمن گرامیداشت یاد حاج قاسم، از پشتیبانی ایران از ملت و دولت سوریه تشکر و برگسترش روابط اقتصادی تاکید کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۹۹۱۴۳، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین