پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۵۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در اولین واکنش‌ها پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، گفت که تاثیر این انتخاب بر روی بازار سرمایه محدود و کوتاه مدت است.

شعار سال:

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در اولین واکنش‌ها پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس‌جمهور آمریکا، گفت: تاثیر این انتخاب بر روی بازار سرمایه محدود و کوتاه مدت است.

شاپور محمدی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ و تاثیر آن بر بازار سرمایه، گفت: این بحث تاثیرش محدود و کوتاه مدت است. آن چیزی که در بلندمدت در بازار سرمایه ما تاثیرگذار است فاندامنتال شرکت‌ها و موضوعات مربوط به سودآوری آنهاست.

وی افزود: خوشبختانه اقتصاد ایران رشد مناسبی را تجربه می‌کند و صادرات ما خوب است. بازار سرمایه ما هم تحت تاثیر عوامل بلند مدت و کلان می‌باشد. پیش‌بینی من این است که بازار سرمایه ما چشم‌انداز مناسبی داشته باشد و ان‌شاءالله شاهد رشد مناسبی خواهیم بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 19 آبان 1395، کد مطلب:  95081913517  : www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین