پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۹۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، فرصت‌های رشد در اقتصاد ایران را مهیا دانست و گفت: برای فعال‌سازی پتانسیل‌ها منابع مالی لازم است که بازار سرمایه به سهم خود در تامین مالی پروژه ها کمک می‌کند.

شعارسال: شاپور محمدی گفت: فرصت‌های رشد اقتصاد ایران با اقتصادهای دیگر قابل مقایسه نیست؛ یعنی همین رشد ۵ درصدی که کشور ما تجربه می‌کند و البته فرصت‌های رشد ما بالاتر از این حرفها است، در بسیاری از کشورهای دیگر مطلقا وجود ندارد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: دنیا تابع یک عقلانیت کلی است؛ به هر حال توافق مهمی با حضور نه فقط امریکا بلکه کشورهای پنج به اضافه یک و نظارت و هدایت سازمان ملل متحد انجام شده و من تصور می‌کنم این توافقات، صرف‌نظر از اینکه چه کسی بر سرکار باشد، محکم اجرا خواهد شد و به خوبی پیش خواهد رفت.

وی پیش‌بینی کرد که در آینده، شاهد رشدهای خوبی در بازار خواهیم بود و اتفاقات و هیجاناتی که همزمان با برخی تحولات سیاسی جهان رخ می دهد، تنها اثرات کوتاه مدت دارد و در بلندمدت مردم و سرمایه‌گذاران با جستجو و کار روی پتانسیل‌ها حتما به عوامل بنیادی توجه بیشتری دارند.

محمدی اظهار داشت: سرمایه‌گذاران در بورس ما بسیار هوشمند و با تحلیل عمل می‌کنند و این تحلیل‌ها قطعا عوامل بنیادی و فرصت‌های رشد بازار سرمایه را در نظر خواهد داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 2آذر1395، کدخبر: 161553: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین