پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۱۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
پارلمان لبنان با رأی مثبت ۸۵ نماینده به کابینه جدید این کشور به ریاست «نجیب میقاتی» رای اعتماد داد.

شعار سال: به نقل از روسیا الیوم، پارلمان لبنان به کابینه جدید این کشور به ریاست نجیب میقاتی رأی اعتماد داد.
 
بر اساس این گزارش، کابینه میقاتی دوشنبه شب با ۸۵ رأی مثبت، رأی اعتماد پارلمان لبنان را کسب کرد. ۱۵ نماینده پارلمان لبنان هم به کابینه جدید این کشور رأی منفی دادند.
 
در همین راستا، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که کابینه نجیب میقاتی با رأی مثبت ۸۵ نماینده رأی اعتماد به دست آورد.
 
گفتنی است که پارلمان لبنان جلسه بررسی بیانیه وزارتی دولت نجیب میقاتی را در حالی آغاز کرده بود که میقاتی بر حق لبنانی‌ها در مقاومت علیه اشغالگران اسرائیلی و بازپس گیری اراضی اشغالی لبنان تاکید کرد.
 
نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان طی سخنانی گفت: ما به توافق آتش بس و تلاش برای تکمیل آزادسازی اراضی اشغالی لبنان پایبندیم. ما بر حق لبنان بر آب‌ها و ثروت‌های آن با همه ابزار قانونی و مشروع پایبندیم.
 
نخست وزیر لبنان تاکید کرد: ما بر حق لبنانی‌ها در مقاومت علیه اشغالگران اسرائیلی و پاسخ دادن به تجاوزات آن و بازپس گیری اراضی اشغال شده، تاکید می‌کنیم.
 
گفتنی است که «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان پیش از این از نمایندگان پارلمان این کشور خواسته بود تا در جلسه عمومی روز دوشنبه (امروز) به منظور بررسی بیانیه وزارتی و تشکیل جلسه رای‌اعتماد به کابینه نجیب میقاتی حضور پیدا کنند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  مهر، تاریخ انتشار:   29شهریور   1400، کدخبر:5309601 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین