پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
محمود کریمی علویجه، گوینده حماسی رادیو در دوران دفاع مقدس گفت: خدا را شکر به بیماری کرونا مبتلا نیستم، حالم خوب است و زنده ام.
شعار سال: طی ساعات گذشته خبری مبنی بر درگذشت «محمود کریمی علویجه» گوینده پیشکسوت رادیو در برخی رسانه‌های کشور منتشر شد و علت فوت وی را کرونا اعلام کرده بودند که وی ضمن تکذیب این خبر گفت: خدا را شکر فعلا کرونا ندارم و زنده هستم.

وی ادامه داد: متاسفانه این خبر در فضای مجازی منتشر شده و نمی‌دانم با چه هدفی هم این اتفاق افتاده است. وقتی کسی در چنین فضا‌هایی مسئولیت پذیر نیست، چنین آسیب‌هایی هم در پی دارد.

کریمی متذکر شد: خبر فوت من خیلی اهمیتی ندارد و فقط باعث شده که مدام با من تماس بگیرند و جویای احوالم شوند، اما برخی آسیب‌های جدی از فضای مجازی می‌بینند که قابل جبران نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: www.farsnews.ir، ۱۴۰۰۰۷۰۲۰۰۰۵۹۲
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین