پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۲۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
حجم واردات (قاچاق) از طریق کولبری نسبتا قابل تخمین است. مشکل اصلی بحث کولبری بحث تهدید امنیت مرزی است که باید برای آن فکری اساسی شود. رهبر معظم انقلاب هم در این خصوص تاکید دارند. اما آیا واقعا ما نمی‌دانیم که کانتینر‌ها چطور وارد کشور می‌شوند؟ خیلی دوست داریم جلسه‌ای مشترک با عزیزان مان در گمرک و ستاد مبارزه با قاجاق کالا و ارز داشته باشیم. واقعیت این است که همه چیز قابل کنترل است، البته اگر خواسته شود. کافی است مقام معظم رهبری اجازه آتش به اختیار دهند تا با رویکرد خبرنگاری پژوهش محور، لانه‌های فساد را معرفی کنیم.
شعار سال:  برای خیلی از مردم جای سوال است که کالای قاچاق در تناژ بالا چطور وارد کشور می‌شود و نقش کولبران در این بین چیست؟ برای بسیاری از مردم بحث شیوه ارزیابی و نظارت کالا در گمرکات و انبار‌های دولتی غیرشفاف است و مشتاق دانستن بیشتر هستند.
خیلی از مردم دوست دارند که درباره طراحی سامانه چندکانونی فساد یابی و قابلیت ایجاد پنجره واحد کشف، اطلاعاتی داشته باشند. رسانه‌ها کمک کار خوبی می‌توانند باشند، مشروط بر اینکه اجازه آتش به اختیار داشته باشیم.
 
تعداد بازدید : 6
 

خبرنگار صدا و سیما برای موضوع قاچاق گزارشی تهیه کرده و اول از همه رفته سراغ کولبرها...
با آن‌ها گفتگو می‌کند، تا روستایی در عراق می‌رود و انباری را نشان می‌دهد که پر است از پوشاک و...
کولبران همیشه گفته‌اند و اینجا هم تاکید می‌کنند: مجبوریم مجبور!
گزارش نسبتا مفصلی است؛ بخش کولبری را در ویدئو ببینید


تعداد بازدید : 2
 
تعداد بازدید : 2
 

رهبری صریحا می‌گوید منظور از مبارزه با قاچاق، کولبران نیستند و با آن‌ها نمی‌خواهد مبارزه کنید
امشب گفت‌وگوی ویژه خبری گزارشی درباره قاچاق پوشاک منتشر کرد؛ با سمت و سویی امنیتی که سهم کولبران در قاچاق پوشاک را پررنگ می‌کرد و در حد چند خط پلاتو و تصاویر اینسرتی اشاره کوچکی به مبادی اصلی‌تر قاچاق...
آقایان این دست فرمان نتیجه‌ای جز سخت‌تر کردن شرایط کولبران ندارد...

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین