پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۵۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست آقای محمدباقر قالیباف آغاز شد. امروز (سه شنبه) قرار است به عنوان اولین دستور رسیدگی به طرح حمایت از مالکیت صنعتی ادامه دهند.

شعار سال:  نمایندگان مجلس امروز (سه شنبه) قرار است به عنوان اولین دستور رسیدگی به طرح حمایت از مالکیت صنعتی ادامه دهند.

این طرح گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس است و بررسی آن در جلسات گذشته مجلس آغاز شده بود.
گزار کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه پروتکل اصلاحیه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کرواسی و نیز گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید از دیگر دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی عنوان شده است.

همین گزارش حاکیست تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح ۴۶ هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان، تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا، تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت نیز در دستور جلسه علنی امروز مجلس می‌باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما  ، تاریخ انتشار:9   آذر  1400، کدخبر: ، www.iribnews.ir،3291310

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین