پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۲۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
محمدمهدی اسماعیلی طی حکمی محمود شالویی را با حفظ سمت مدیرکل حوزه وزارتی، به سمت دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.
شعار سال: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمود شالویی را با حفظ سمت مدیرکل حوزه وزارتی، به سمت دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود شالویی آمده است:

«جناب آقای محمود شالویی

نظر به تجارب­ ارزشمند­­ کاری، ویژگی­‌های علمی و ادبی و برخورداری از فضایل اخلاقی و­ روحیه­ مکتبی که از شما سراغ دارم و در راستای استفاده بهینه از ظرفیت جناب­عالی، با حفظ مسئولیت «مدیرکلی حوزه وزارتی» به عنوان دستیار وزیر ­منصوب­ می‌شوید.

انتظار می‌­رود در ایفای نقش دستیاری اینجانب و به منظور پیشرفت هرچه بهتر امور محوله، اهتمام مجدانه خویش را به عمل آورید.

بدیهی است معاونین، مدیران، مشاوران و مسئولان محترم وزارت متبوع و سازمان­‌ها و مراکز وابسته همکاری لازم را با جناب­عالی خواهند داشت.

مزید توفیق­تان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانۀ حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند منّان خواستارم.»
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۸۰۱۹۴، www.qudsonline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین