پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
نماینده مجلس یازدهم گفت اگر افرادی به دنبال آلات موسیقی هستند می‌توانند از ایران بروند. ایشان سند مالکیتی دارد که تمام مساحت 1.648 میلیون کیلومتر مربع این کشور به اسمشان است تا هر وقت دلش بخواهد ما را از آن بیرون بندازد؟
شعار سال: در روز‌های گذشته اظهارات سیدکاظم موسوی (نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم) به ممنوعیت ورود آلات موسیقی چالش برانگیز شد. او گفته است: «اگر افرادی که به دنبال آلات موسیقی یا امیال شخصی‌خودشان هستند، کشور‌های دیگر هستند می‌توانند از ایران بروند.»

این راهکار راهگشا واقعا جالب توجه است که هر از گاهی می‌شنویم و سریع می‌گویند: هر کس این می‌خواهد یا آن نمی‌خواهد از کشور برود! طنز تلخ ماجرا این است که دوستی می‌گفت: «عزیز جان ما می‌خواهیم برویم، اما پولش را نداریم»

واقعا این نماینده مجلس با استناد به چه قانونی چنین موقعیتی را برای خود قائل شده که حکم می‌دهد هر کس آلات موسیقی می‌خواهد از ایران برود!

هر کسی که در جغرافیای کشور ایران به دنیا آمده باشد و شناسنامه برایش گرفته باشند ایرانی است، هیچ کسی برای این قضیه هیچ تلاشی نکرده است.
 
واکنش دلاوری، مجری تلویزیون به اظهارات نماینده مجلس درباره ممنوعیت ورود آلات موسیقی به کشور: شما به چه حقی برای مردم تعیین تکلیف می‌کنید؟ مگر سرود ملی ما را با دبه زده‌اند؟ آن کسی باید برود که بین مردم تفرقه می‌اندازد.

تعداد بازدید : 22
توضیحات نماینده مجلس درمورد اظهارات حاشیه‌سازش درمورد واردات آلات موسیقی
صحبت‌هایش تحریف شده!
تعداد بازدید : 18

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین