پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
مدير كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون،كار و رفاه اجتماعي خوزستان، برنامه‌هاي بزرگداشت هفته كارآفريني استان را اعلام كرد.
شعارسال: رضا ميراني در این باره اظهار کرد:‌ هفته سوم نوامبر یعنی 24 تا 30 آبان ماه هر سال را هفته جهاني كارآفريني مي‌نامند و به همين مناسبت همه ساله در كشور ما برنامه‌هاي مختلفي به منظور گراميداشت اين هفته برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اهميت اين هفته در ترويج فرهنگ كارآفريني در استان افزود:‌ در خوزستان نيز اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي با همكاري شركت‌هاي مشاوره اطلاع‌رساني و خدمات كارآفريني و كانون كارآفرينان همزمان با سراسر كشور برنامه‌هاي ويژه‌اي با هدف گراميداشت هفته كارآفريني برگزار مي‌كند.

ميراني تصریح کرد:‌ برنامه‌هاي هفته كارآفريني در خوزستان از دوشنبه، 24 آبان ماه با برگزاري سمينار خلاقيت و نوآوري و ايده‌پردازي از سوي شركت توسعه كسب‌وكار زاگرس آغاز مي‌شود. در روز دوم دوره‌هاي آموزشي كارآفريني در سطح مدارس استان، سمينار آموزشي آشنايي با قوانين و مقررات كسب‌وكار براي كارآفرينان و همايش آشنايي با محيط كسب‌وکار ويژه دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي برگزار مي‌شوند.

وي عنوان کرد:‌ در روز سوم كه با عنوان كارآفريني و فرهنگ معرفي شده است، اجراي پنل تخصصي بررسي چالش‌ها و فرصت‌هاي شغلي زنان و رونمايي از نشريه تخصصي كسب‌وكار بانوان و افتتاح دفتر شركت مشاوره اطلاع‌رساني و خدمات كارآفريني در زمينه ICT را در دستور كار خواهيم داشت.

مدير كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان اظهار كرد:‌ در روز چهارم ارايه خدمات مشاوره به متقاضيان از سوي شركت‌هاي مشاوره و كارآفريني در سراسر استان به صورت رايگان انجام مي‌شود و در روز پنجم و ششم برگزاري دوره آموزشي"اشتغال زنجيره خرد" از سوي شركت كامياران پردازش و ارايه مشاوره به كارجويان و بازديد از طرح‌هاي موفق كارآفريني استان را در برنامه داريم.

میرانی بیان کرد: همچنین نمايشگاه فرصت‌هاي شغلي مهارت‌آموزي، حمايت از صنايع دستي و كسب‌وكارهاي اينترنتي از روز 25 تا 27 آبان ماه به منظور معرفي دستاوردهاي كارآفريني استان برگزار مي‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اکسین پرس، تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1395، کدخبر: ۵۲۶۴۰، www.oxinpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین