پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه روند ساماندهی خوابگاه‌های خودگردان در اهواز طی شده و هم‌اکنون حدود 10 خوابگاه مجوز فعالیت خود را اخذ کرده‌اند، گفت: خوابگاه‌های خودگردان در شهرستان‌ها نیز باید تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید برای اخذ مجوز اقدام کنند.

شعارسال: دکتر محمدرضا علم ‌ با اشاره به برگزاری سومین گردهمایی معاونان و مدیران دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 10 کشور به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: ‌در این جلسه هماهنگی‌های لازم با معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها برای ارائه دستور کار به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد.

وی افزود:‌ در این دستور کار خواسته‌ها و مطالبات منطقه 10 به اطلاع وزارتخانه می‌رسد؛ به طور مثال خوزستان استانی است که در آن استهلاک و فرسایش وسایل سرمایشی، گرمایشی‌، سلف سرویس و ... بالا است. یکی از مطالبات ما این است که در این زمینه خوزستان با یک استان معتدل مقایسه نشود و صندوق رفاه در این خصوص نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشته باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد:‌ در این جلسه همچنین درباره‌ خوابگاه‌های خودگردان استان بحث شد. براساس آیین‌نامه موجود خوابگاه‌های خودگردان باید برای اخذ مجوز مراجعه کنند. در اهواز روند ساماندهی خوابگاه‌ها طی شده و هم‌اکنون حدود 10 خوابگاه مجوز اخذ کرده‌اند.

علم با بیان اینکه ساماندهی خوابگاه‌های خودگردان در سطح شهرستان‌ها نیز باید انجام شود، گفت: خوابگاه‌های خودگردان بدون مجوز باید تا پایان سال و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید برای گرفتن مجوز اقدام کنند. خوابگاه‌های بدون مجوز با بازرسی ارگان‌های نظارتی پلمپ می‌شوند.

وی افزود: ‌به دانشگاه‌های دولتی خوزستان ابلاغ شد که متولی ساماندهی خوابگاه‌های خودگردان در شهرستان‌ها دبیر کمیسیون نظارت بر خوابگاه‌های غیر دولتی - معاون دانشجویی دانشگاه دولتی شهرستان - است. پس از اجرای طرح در اهواز هم‌اکنون تصمیم گرفتیم که آن را به سایر شهرستان‌ها نیز ابلاغ کنیم که شورای نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان در هر شهرستان تشکیل شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 24 دی 1395، کدمطلب: 95102414870 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
یادم میاد اهواز دانشجو بودیم سال 1371. خوابگاه ما یک پاساژ بود. هر مغازه به چهار تا 12 نفر داده بودند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
خوابگاه های خصوصی و خصوصی سازی خوابگاه ها ، راهکار موثری برای کاهش مشکل همیشگی خوابگاه در دانشگاه ها خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین