پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
دفتر حسن شجاعی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه‌ای درباره اظهارات اخیر خود درباره دیدار آقای رئیسی با مقام معظم رهبری توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال: دفتر حجت‌الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه‌ای درباره اظهارات اخیر خود درباره دیدار آقای رئیسی با مقام معظم رهبری توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد.

نقل قولی از آقای حسن شجاعی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی، در سایت یک رسانه منتشر شده است مبنی بر اینکه "آقای رئیسی با حضرت آقا در مورد تک تک وزرایی که بنا بود از مجلس بیایند صحبت کردند و در مورد تک تک وزرا اجازه حضرت آقا وجود دارد و اینکه رهبری خواسته بود که نمایندگان استاندار نشوند".

بر همین اساس اعلام می‌شود که این اظهارات که در یک جلسه دانشجویی بیان شده مستند به چند منبع غیر رسمی بود که اطمینان نسبی مبنی بر صحت این انتساب حاصل شده بود، اما با تحقیق دقیق‌تر روشن شد انتساب این مطالب به رهبر معظم انقلاب ثابت نیست؛ لذا بدینوسیله اصلاح می‌گردد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۲۶۲۸۹۲۸، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین