پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
عضو کمیسیون سیاست داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزرای دولت رئیسی در شرایط فعلی را به صلاح نمی‌دانم، گفت: نمایندگان هشت سال به دولت روحانی فرصت دادند، هشت ماه هم به رئیسی فرصت بدهند.
شعار سال: ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمزمه استیضاح برخی وزرا از سوی نمایندگان مجلس گفت: به نظرم الان زمان خوبی برای استیضاح وزرای دولت آقای رئیسی نیست چرا که هنوز چهار ماه از شروع بکار دولت نگذشته است.

وی تاکید کرد: باید به آقای رئیس جمهور و وزرا فرصت داد و بعد عملکرد‌ها را قضاوت کنیم.

عضو کمیسیون سیاست داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان هشت سال به دولت روحانی فرصت دادند، هشت ماه هم به دولت رئیسی فرصت بدهند و بعد از هشت ماه نسبت به عملکرد‌ها ارزیابی داشته باشند.

ابوترابی با اشاره به ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ به مجلس در هفته گذشته تصریح کرد: نمایندگان در روز‌های آینده باید لایحه بودجه را در کمیسیون‌های تخصصی، سپس کمیسیون تلفیق و در نهایت در صحن مجلس بررسی کنند.

وی افزود: با توجه به بررسی بودجه در مجلس و نزدیکی شب عید، نباید به سمت استیضاح وزرا برویم. شرایط خوبی برای استیضاح نیست.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۴۰۰۱۰۰۳۰۹۲، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
0
0
یه ۶ ماه به بنده خداها زمان بدین بعد استیضاحشون کنین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین