پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
برخی از نمایندگان مجلس معتقدند دولت رئیسی چهار ماه مستقر شده و الان زمان مناسبی برای استیضاح وزرای دولت نیست. ضمن اینکه مراحل نظارتی قبل از استیضاح مثل تذکر و سوال طی نشده است.
شعار سال: این روز‌ها در راهرو‌های مجلس زمزمه استیضاح پنچ وزیر شنیده می‌شود.سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید احسان خاندوزی و زیر اقتصاد و دارائی، احمد وحیدی وزیر کشور، حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان پنچ وزیری هستند که استیضاح در مورد آن‌ها مطرح شده است.

خبرنگار ما به سراغ نمایندگان مجلس رفت و نظر آن‌ها را در خصوص این استیضاح‌ها سوال کرد.

روح اله عباسپور نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی معتقد است که استیضاح وزرا در شرایط فعلی به صلاح مملکت نیست.

وی افزود: من معتقدم باید به دولت آقای رئیسی فرصت بیشتری داد و بعد قضاوت کرد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: من با استیضاح وزرا در این شرایط مخالفم و هیچ استیضاحی را امضاء نکردم.

حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان ذاکر هم به خبرنگار ما گفت: مجلس ابزار‌های نظارتی مختلفی دارد که استیضاح یکی از آنهاست. قبل از استیضاح، سوال از وزرا، تذکر شفاهی و کتبی از دیگر ابزار‌های نظارتی نمایندگان است.

وی افزود: اگر نمایندگان از ابزار‌های نظارتی قبل از استیضاح، استفاده کرده، اما قانع نشدند، می‌توانند به سراغ استیضاح بروند. این در حالی است که در مورد وزرای فعلی این مراحل هنوز طی نشده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: من هیچ استیضاحی را امضاء نکردم.

حسین حق وردی نماینده ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی هم ضمن مخالفت با استیضاح وزرا در شرایط فعلی گفت: هیچ کدام از این استیضاح‌ها را امضا نکردم چرا که معتقدم الان زمان مناسبی برای استیضاح نیست.

وی افزود: باید حداقل شش ماه به وزرا فرصت بدهیم تا فعالیت کنند و بعد ارزیابی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلمی نماینده محلات و عضو هیئت رئیسه مجلس هم معتقد است که هیچ یک از این استیضاح‌ها جدی نیست.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از الف، تاریخ انتشار: ۱۴دی ۱۴۰۰، کد خبر: alef.ir/۴۰۰۱۰۱۳۰۹۸
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
0
یه خورده زمان بیشتری به این وزیران بدین اگر نتونستن اون موقع استیضاح کنین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین