پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
از همان روز‌های ابتدایی پیش بینی می‌شد که عمر حضور حجت عبدالملکی در وزارت کار کوتاه است. وی اخیرا در صفحه اینستاگرام منتسب به خود نمایندگان مجلس را جاهل خوانده که در صدد زمین گیر کردن دولت هستند و سوالات نمایندگان را نامعقول خوانده که برای پست گرفتن مهره‌های شان طرح سوالاتی می‌کنند که اغلب مضحک اند؟ امروز سندی دیگر از ولخرجی‌های عبدالملکی برای رفقای سابقش در برنامه میدون منتشر شد و وی فعلا ۶ میلیارد تومان از اموال بازنشستگان را با قید فوریت قرار است به تهیه کننده این شوی تلویزیونی بدهد.
شعار سال: از همان روز‌های ابتدایی پیش بینی می‌شد که عمر حضور حجت عبدالملکی در وزارت کار کوتاه است.

وی اخیرا در صفحه اینستاگرام منتسب به خود نمایندگان مجلس را جاهل خوانده که در صدد زمین گیر کردن دولت هستند و سوالات نمایندگان را نامعقول خوانده که برای پست گرفتن مهره هایشان طرح سوالاتی می‌کنند که اغلب مضحک اند.

امروز سندی دیگر از ولخرجی‌های عبدالملکی برای رفقای سابقش در برنامه میدون منتشر شد و وی فعلا ۶ میلیارد تومان از اموال بازنشستگان را با قید فوریت قرار است به تهیه کننده این شوی تلویزیونی بدهد.
جهل مرکب وزیر شعار
جهل مرکب وزیر شعار
همانطور که برای اولین بار پشت پرده وی را در حال و هوای برنامه میدون و در قامت یک وزیر شعار توصیف کرد؛ باز هم خواهیم گفت با سپردن وزارت به یک فرد جاهل به مدیریت کلان بزرگترین ظلم را به وی کردیم
تعداد بازدید : 5

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اقتصاد سالم
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین