پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
جای تاسف دارد که موضوعات مناقشه دار را بجای مدیریت کردن و آرام سازی فضا، وارد بازی الاکلنگی و جدل می‌کنیم. البته در خصوص تیم آقای عبدالملکی بدلیل نوع و سطح تجارب مدیریتی و حرفه‌ای شاید طبیعی باشد. اما در خصوص خوشحال‌ها و ناراحت ها، بهتر است زمان بگذاریم و داوری را به سازمان بازرسی، کمیسیون‌های تخصصی مجلس، بازرسی ریاست جمهوری و حتی دیوان محاسبات بسپاریم.

شعار سال:دستیار وزیر کار از هدیه ۶ میلیاردی عبدالملکی به برنامه تلویزیونی «میدون» دفاع کرد.

  بهزاد مرکش دستیار ویژه وزیر کار در امور فرهنگی و رسانه در حساب کاربری‌ اش در توییتر  نوشت:
 
«‏وظیفه خودم می‌دانم از همه افرادی که در انتشار این نامه کمک کردند، تشکر کنم.
 
اینکه وزارت کار در دوره جدید به جای پشتیبانی از جریانهای سیاسی، باندهای بدنام و حقوق بگیران غیرحضوری! به حمایت از کارآفرینی می‌پردازد حتما صاحبان مشاغل مهارت محور را خوشحال و عده‌ای را هم ناراحت خواهد کرد.»
 
  انتشار خبری مبنی بر هدیه ۶ میلیارد تومانی «حجت عبدالملکی» وزیر کار به برنامه تلویزیونی «میدون» خبرساز شده است. عبدالملکی تا چندی پیش یکی از داوران برنامه «میدون»، بود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری  ، تاریخ انتشار:27 دی 1400، کدخبر: ، www.hamshahrionline.ir،650637

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین