پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۷۱۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
واقعا با نوعی فرصت سوزی ناشی از انتخاب و انتصاب مدیری کم اطلاع از زیربخش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (با تاکید بر بخش تعاون) مواجه هستیم. تصور می‌کند با لشکر کشی سیاسی، می‌تواند انتظام امور را در دست بگیرد. شالوده سازی که سال‌های سال در دوره محمد عباسی، برایش زحمت کشیده شد و خون دل‌ها خورده شد. با سپردن به دست افراد کم تجربه ای، چون کبیری به فنا رفت. حال باید دید که آیا مهدی مسکنی، توان و اختیارات لازم برای کار کردن را دارد؟
شعار سال: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا کنون بخش تعاون نتواسته به جایگاه واقعی خود در اقتصاد کشور برسد و در وزارت مردم قصد داریم دوره جدیدی را در بخش تعاون رقم بزنیم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت‌الله عبدالملکی»، در نشست با اندیشمندان بخش تعاون، گفت: اصل را بر شنیدن می‌گذاریم و خود را موظف بر عمل و اجرا می‌دانیم.

وی با اشاره به الگو بودن تعاون در اندیشه‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و راهبرد‌های وزارت مردم در دولت سیزدهم، افزود: متاسفانه بخش تعاون پس از ادغام سه وزارتخانه دچار آسیب شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: به رویکرد تحولی براساس تفکرات اندیشمندان، متخصصان و اندیشه ورزان اعتقاد پایدار داریم.

عبدالملکی اشاره کرد: سالم سازی مدیریتی برنامه اساسی و اصلی وزارت مردم در دولت سیزدهم خواهد بود.

وی تاییدکرد: انقلابی، مردمی، کارآمد، دست پاک و فساد تیز بودن پنچ معیار اصلی ما برای انتصابات بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه به سرعت در حال پاک سازی و بستن گلو گاه‌های فسادخیز هستیم گفت: مسیر مبارزه با فساد با سرعت و قدرت ادامه خواهد داشت.

عبدالملکی یادآورشد: چهارکلان پروژه زیست بوم اشتغال، اصلاح نظام تامین اجتماعی و بازنشستگی کشور، اصلاح نظام مدیریتی بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه وزارتخانه و رفع فقر مطلق در کشور در دوره چهارساله وزارت مردم عملیاتی و اجرایی می‌شود.

وی ازتدوین و اجرایی شدن اطلس اشتغال کشور نیز خبر داد.

«مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست بر بهره مندی از تجربه‌های اندیشمندان و صاحب نظران حوزه‌های تخصصی تعاون تاکید کرد و گفت: این نشست‌ها به منظور تقویت بخش تعاون ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در این جلسه علیرضا پناهیان و غلامرضا قاسمیان نیز حضور داشتند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار:۹ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر:۶۵۹۷۹۳، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
0
0
تا حالا تقریبا هیچ بخشی نتونسته به وضع مطلوب خودش برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین