پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۰۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
دکتر عبدالملکی در توئیتی مدعی شده اند که بخش هایی از نظریات اقتصادی مقام معظم رهبری را در چهارده دانشگاه معتبر غربی و شرقی و در دو کنفرانس بین المللی تبیین و همچنین تدریس کرده اند و با تحسین ده ها نفر از اقتصاد دانان این کشورها مواجه شده اند! از ایشان تقاضا می گردد که نام چهارده دانشگاه را برای تنویر افکار عمومی بیان دارند. همچنین توصیه برادرانه داریم من بعد ، استفاده شائبه برانگیز از اسم مقام عظمای ولایت را کنار بگذارند.
شعار سال: دکتر عبدالملکی در توئیتی مدعی شده اند که بخش‌هایی از نظریات اقتصادی مقام معظم رهبری را در چهارده دانشگاه معتبر غربی و شرقی و در دو کنفرانس بین المللی تبیین و همچنین تدریس کرده اند و با تحسین ده‌ها نفر از اقتصاد دانان این کشور‌ها مواجه شده اند! از ایشان تقاضا می‌گردد که نام چهارده دانشگاه را برای تنویر افکار عمومی بیان دارند. همچنین توصیه برادرانه داریم من بعد، استفاده شائبه برانگیز از اسم مقام عظمای ولایت را کنار بگذارند.
 

لطفا اسامی ۱۴ دانشگاه معتبر را رسما اعلام بفرمایید؟
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اقتصاد سالم
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین