پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
در حالی که ۵ روز پیش، قطار دوم در مسیر کریدور ITI توسط ۲۴ واگن مسقف پاکستانی از مبدا پاکستان با هماهنگی گمرکات، راه آهن و فورواردر‌های مسئول در کشور‌های ایران، پاکستان و ترکیه صورت پذیرفته بود، امروز این قطار به ترکیه رسید. قطار دوم این محموله ۵۲۵ تن محموله پودر سنگ تالک بود.

شعار سال: قطار دوم پاکستان در مسیر کریدور ITI پس از عبور از ایران به کشور ترکیه رسید.
 
 در حالی که ۵ روز پیش، قطار دوم در مسیر کریدور ITI  توسط ۲۴ واگن مسقف پاکستانی از مبدا پاکستان با هماهنگی گمرکات، راه آهن و فورواردر‌های مسئول در کشور‌های ایران، پاکستان و ترکیه صورت پذیرفته بود، امروز این قطار به ترکیه رسید. قطار دوم این محموله ۵۲۵ تن محموله پودر سنگ تالک بود.
 
پس از سفر مشاور نخست وزیر پاکستان به ایران در نیمه آبان‌ماه، نخستین کریدور ترانزیتی ریلی پاکستان-ایران-ترکیه در ابتدای دی ماه راه‌اندازی شد.
 
برای افزایش تبادلات بین‌المللی، اولویت‌دهی به تکمیل کریدور‌های بین‌المللی و برقراری اتصال ریلی با کشور‌های همسایه و سایر کشور‌ها در راستای منافع مشترک اقتصادی و تقویت حمل و نقل ریلی باید همواره در دستور کار قرار گیرد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، تاریخ انتشار: 17دی 1400، کدخبر: ، www.yjc.news،8023313

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین