پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
قطار شماره ۳۸۵ که ساعت ۲۳:۵۹ جمعه مشهد را به سمت تهران ترک کرد از ساعت ۷ صبح امروز در حوالی دامغان متوقف شد. پس از ٢ ساعت توقف در ساعت ٩ حرکت خود را آغاز کرد. ساعت ۹:۱۴ در ایستگاه امروان در حوالی دامغان توقف کرد. سرانجام ساعت ٩:٢٩ لوکوموتیو کشنده جایگزین در ایستگاه امروان به قطار ۳۸۵ پارس لاریم ملحق شد.سرپرست روابط عمومی راه‌آهن در پاسخ به خبر «اطلاعات آنلاین» به «ایلنا» گفته است: قطار مشهد- تهران در مسیر به دلیل مشکلی که در لکوموتیو پیش آمد حدود ۳ ساعت دچار تاخیر شد و قطار تا ایستگاه دامغان پیش رفت، اما در ایستگاه دامغان تعویض لکوموتیو انجام شد و دیگر مشکلی پیش نیامد و قطار بدون مشکل به تهران رسید. روابط عمومی راه اهن برای این رویداد، جوابیه ای منتشر کرده که خودش دنیایی حرف دارد از شیوه تفکر کارمندان دولت و انحصار در خدمات رسانی.

شعار سال: خراب شدن لکوموتیو قطار در مسیر مشهد- تهران موجب اعتراض مسافران شد.

قطار مشهد تهران خراب شد+ مسافران عصبانی، مسئولان خارج از دسترس!

قطار شماره ۳۸۵ که ساعت ۲۳:۵۹ جمعه مشهد را به سمت تهران ترک کرد از ساعت ۷ صبح امروز در حوالی دامغان متوقف شد.  پس از ٢ ساعت توقف در ساعت ٩ حرکت خود را آغاز کرد. ساعت ۹:۱۴ در ایستگاه امروان در حوالی دامغان توقف کرد. سرانجام ساعت ٩:٢٩ لوکوموتیو کشنده جایگزین در ایستگاه امروان به قطار ۳۸۵ پارس لاریم ملحق شد.

بنا بر اعلام برخی سرنشینان قطار، شب گذشته تکانه‌های عجیبی در این قطار احساس می‌شد. مسؤلین قطار تا کنون پاسخی به مسافران ارائه نکرده اند. فیلمی که مسافران از داخل قطار و رسیدن لوکوموتیو کشنده ارسال کردند در ادامه ببینید.

تعداد بازدید : 5

علت توقف قطار چه بود؟

سرپرست روابط عمومی راه‌آهن در پاسخ به خبر «اطلاعات آنلاین» به «ایلنا» گفته است: قطار مشهد- تهران در مسیر به دلیل مشکلی که در لکوموتیو پیش آمد حدود ۳ ساعت دچار تاخیر شد و قطار تا ایستگاه دامغان پیش رفت، اما در ایستگاه دامغان تعویض لکوموتیو انجام شد و دیگر مشکلی پیش نیامد و قطار بدون مشکل به تهران رسید.

وی افزود: با توجه به تاخیر پیش آمده وعده ناهار به طور رایگان به مسافران ارایه شد و ۵۰ درصد هزینه بلیت به مسافران این قطار عودت داده شد.

گفتنی است، خراب شدن لکوموتیو‌ها از مشکلات رایج قطار‌های کشور شده است؛ بنظر می‌رسد علاوه بر جبران بوسیله ناهار و بازگشت هزینه سفر به مسافران، باید برای رفع ریشه‌ای آن نیز این اداره کل پاسخگو باشد!

جوابیه روابط عمومی شرکت راه آهن: 

جلال مختاری سرپرست روابط عمومی راه‌آهن درباره تاخیر قطار مشهد- تهران که صبح امروز به دلیل نقص فنی در لکوموتیو در ایستگاه دامغان دچار تاخیر شده بود، اظهار داشت: قطار مشهد- تهران در مسیر به دلیل مشکلی که در لکوموتیو پیش آمد حدود 3 ساعت دچار تاخیر شد و قطار تا ایستگاه دامغان پیش رفت اما در ایستگاه دامغان تعویض لکوموتیو انجام شد و دیگر مشکلی پیش نیامد و قطار بدون مشکل به تهران رسید. تکانه‌های قطار ارتباطی به مشکل لکوموتیو نداشت و تکانه‌ها عوامل متعددی دارند اما در این قطار تکانه نگران‌کننده‌ای پیش نیامده بود و یک تکانه اصلی به دلیل اتصال لکوموتیو جدید به قطار بود و این تکانه طبیعی است.
از طرف دیگر، فضای قطار آنچنان که در برخی از رسانه‌ها منتشر شد، متشنج نبود و تنشی بین مسافران ایجاد نشد. با توجه به تاخیر پیش آمده وعده ناهار به طور رایگان به مسافران ارایه شد و 50 درصد هزینه بلیت به مسافران این قطار عودت داده شد.

شعار سال : ممنون از معذرت خواهی و پوزش طلبی ، ممنون از روایتگری مجدد رویداد ، ممنون از اینکه هنوز آداب برخورد با رویداد و حادثه و خدمات رسانی را نمی دانید. تقصیر شما نیست. تقصیر مالکیت و انحصار دولتی است که شما را این گونه بار آورده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه اطلاعات، تاریخ انتشار:۲۹ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۹۳۶۳، ettelaat.com / سایر منابع.

اخبار مرتبط
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین