پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۸۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
دادسرای یزد با صدور اطلاعیه‌ای و ارسال به رسانه‌ها از تشکیل پرونده و تعقیب متهمین توهین و درگیری در قطار تهران- یزد خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: در پی گزارش توهین و درگیری چند نفر نسبت به یکی از بانوان محجبه در قطار تهران- یزد و دهن کجی نامبردگان و رئیس قطار به موضوع حجاب، دادسرای یزد نسبت به احضار رئیس قطار و دستور شناسایی متهمان اقدام کرد.
شعار سال: در قطار تهران - یزد، میان دو خانم بر سر حجاب درگیری فیزیکی رخ داده است. یکی از این خانم ها، زن چادری به نام زینب جعفری معلم در یزد است که بعد از رسیدن به یزد، شکایت کرده است.

این اتفاق شنبه گذشته روی داده است.

او در مصاحبه با خبرگزاری حوزه نیوز گفته است در سالن قطار از خود و یک خانم دیگر که به ادعای او، بی حجاب بوده، عکس سلفی گرفته است.

براساس خبر خبرگزاری حوزه، بعد از آن بحث و جدل و درگیری شروع می‌شود.

این خانم گفته است: متأسفانه هیچ یک از مسافران مرد و زن که شاهد این ماجرا بودند به کمک ما نیامدند.

وی همچنین در مصاحبه با خبرگزاری حوزه، ادعا‌هایی را علیه چند زن در قطار، مهمانداران و رئیس قطار مطرح کرده است. او حتی مدعی شده در ایستگاه کاشان قصد داشتند او را بازداشت کنند، اما این کار انجام نشده است.

او ادامه داد: بعد از رسیدن به یزد با مراجعه به نیروی انتظامی از رفتار پلیس ایستگاه قطار کاشان شکایت کردم و حتی مسئولین نظامی و انتظامی از جمله سپاه اصفهان، و فراجا اصفهان پیگیر ماجرا شدند و با توجه به شواهد و قرائن و سوابق قبلی بانوی بدحجاب، مأمور پلیس ایستگاه کاشان به همراه مسئولین قطار مقصر شناخته شدند.

در واکنش به این خبر، خبرگزاری حوزه گفته دادسرای یزد اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

دادسرای یزد با صدور اطلاعیه‌ای و ارسال به رسانه‌ها از تشکیل پرونده و تعقیب متهمین توهین و درگیری در قطار تهران- یزد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: "در پی گزارش توهین و درگیری چند نفر نسبت به یکی از بانوان محجبه در قطار تهران- یزد و دهن کجی نامبردگان و رئیس قطار به موضوع حجاب، دادسرای یزد نسبت به احضار رئیس قطار و دستور شناسایی متهمان اقدام کرد".

دادسری یزد اضافه کرد: "با پیگیری صورت گرفته در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است".

قبل از این هم درگیری چند خانم بر سر حجاب در اتوبوس شهری در تهران، منجر به بازداشت یکی از زنان و تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از خانم چادری شد. اعترافات تلویزیونی سپیده رشنو که در این حادثه بازداشت شد نیز به تازگی از صداوسیما پخش شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فرارو، تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۵۶۵۳۹۳، fararu.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
1
مردم رو رو در روی هم قرار دادین با بحث حجاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
0
عقاید هرکس برای خودش محترمه ولی در حال حاضر هرکس به خودش اجازه میده بی احترامی کنه که دلیلش هم معلومه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین