پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۴۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: هرگونه همکاری و همچنین فیلم گرفتن در رابطه با کشف حجاب و یا اتفاقاتی که علیه نظام است مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
 
شعار سال:سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: هرگونه همکاری و همچنین فیلم گرفتن در رابطه با کشف حجاب و یا اتفاقاتی که علیه نظام است مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
 
البته این موضوع فقط در حوزه کشف حجاب نیست، بلکه هر فیلمی که علیه نظام جمهوری اسلامی باشد و برای این خانم (مسیح علی نژاد) ارسال شود، مشمول این ماده خواهد بود.

وی افزود: معصومه علی‌نژاد معروف به مسیح علی‌نژاد از سال ۲۰۲۱ عضو سرویس اطلاعاتی آمریکا CIA است، پس لازم است مردم بدانند با چه کسانی طرف هستند و آن‌ها منافعشان ایجاب می‌کند که مردم را فریب داده و آن‌ها را مقابل هم قرار دهند.
مجازات تا ده سال زندان برای ارسال هر نوع خبر برای معصومه علی نژاد عضو سرویس اطلاعات آمریکا
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:850202، www.asriran.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
0
مردم هم خوب میدونن با چه کسانی طرف هستن
گیلانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
بهتره کسانی که کشف حجاب می‌کنن از اینترنت و ماهواره تا یکسال محروم بشن. چون ظرفیت استفاده از اون رو ندارن گول می‌خورن پس بهتره با این روش سر عقل بیان. باید حتی اگر از اینترنت جای دیگری استفاده کردن برای اون آی پی هم اخطار بیاد. ماهواره هم همینطور؛ از هر دری که به حالت کشف حجاب بیرون اومدن حتی اگر خانه خودش نبود، خانه دوست یا فامیلی بود؛ ماهواره اون خونه هم باید جمع بشه یا از صاحب خانه تعهد گرفته بشه که نگذارن این فرد خاطی از ماهواره شون استفاده کنه. تعداد کسانی که کشف حجاب می‌کنند زیاد نیست و شک نکنید بهترین و موثرترین روش جلوگیری از وقاحت اونها همینه که گفتم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین