پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
سیدعلی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر معتقد است «بی حجابی» یک «تخلف» است که «شورای عالی انقلاب فرهنگی» وظایفی را برای ستاد تعیین کرده که بنا به این استناد قانونی، فعالیت‌های ستاد امر به معروف ونهی از منکر، جهت گیری خواهد داشت. او تاکید کرده برای برخی از فرزندان مسئولان که در خارج از کشور بی حجاب شدند، پرونده تشکیل داده است.

شعار سال:  سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، از امضای تفاهم نامه‌ای بین این ستاد و قوه قضاییه و بسیج خبر داده تا در هر محله «مساجد» محور اقدامات در حوزه «آسیب‌های اجتماعی» قرار گیرند.

خان محمدی در این گفتگو تاکید می‌کند تفاهم نامه سه جانبه قرار است با رویکرد «فرهنگ سازی و ایجابی» فعالیت‌های خود را متمرکز کند. در این طرح قرار است نقش بسیج صرفا «تذکر دهنده» باشد و در صورت نیاز به برخورد‌های سلبی، از ظرفیت فراجا یا پلیس استفاده شود.

از این رو ماموریت بسیج «این نیست که بعد از تذکر درگیر شوند» و اقدامات قانونی در صورت عدم توجه به تذکر بسیج از سوی پلیس به عنوان ضابط قضایی پیگیری خواهد شد.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر معتقد است «بی حجابی» یک «تخلف» است که «شورای عالی انقلاب فرهنگی» وظایفی را برای ستاد تعیین کرده که بنا به این استناد قانونی، فعالیت‌های ستاد امر به معروف ونهی از منکر، جهت گیری خواهد داشت.

سیدعلی خان محمدی تاکید می‌کند «نمی توانیم به خاطر حرف عده‌ای که دنبال بحث‌های رسانه‌ای و انتخاباتی هستند، از انجام وظایفمان صرف نظر کنیم و در حوزه‌های مابه‌الاختلاف آمادگی مناظره با افراد مختلف را داریم»

او تاکید کرده برای برخی از فرزندان مسئولان که در خارج از کشور بی حجاب شدند، پرونده تشکیل داده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار:24دی1401، کدخبر:1159469،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین