پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
حجت الاسلام و المسلمین صادقی با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها شدید و عامدانه نیست، گفت: باید در این زمینه کارهای ارشادی، فرهنگی و صنفی بیشتری صورت گیرد.

شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه خصوص ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها، اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها شدید و عامدانه نیست، لذا باید در این زمینه کارهای ارشادی، فرهنگی و صنفی بیشتری صورت گیرد.

او با بیان اینکه صنف‌های سلبریتی‌ها فعال نیستند، افزود: قواعد و ضوابط ورود به حوزه‌های هنری، ورزشی و غیره باید تفصیلی و روشن باشد و به درستی تعلیم داده شود تا در نهایت تعهد فردی سلبریتی‌ها توسط مراجع محرز شود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه نظامات صنفی ما ضعیف هستند و باید خودشان رفتار افراد را کنترل کنند، گفت: وقتی این افراد کم کاری و کوتاهی کنند، دستگاه‌های نظامی و قضایی به موضوع ورود خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی درباره برخورد با شاخ‌های اینستاگرامی بدحجاب تصریح کرد: با این افراد به طور جداگانه و انفرادی برخورد خواهد شد.

او افزود: اشخاصی که با آگاهی اقدام به ارتکاب جرم در فضای مجازی می‌کنند، مجرم هستند و طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: اشخاصی که با دشمنان جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کنند، مجرم هستند و طبق قانون مجازات خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی تصریح کرد: بسیاری از جوانان از جرم بودن ارسال فیلم به رسانه‌های خارجی، بی اطلاع هستند و ناخواسته دچار گرفتاری می‌شوند، لذا رسانه‌ها و به ویژه سازمان صدا و سیما باید درخصوص فرهنگسازی درباره این موضوع اقدامات مناسب و بیشتری را انجام دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 17 مرداد 98، کد مطلب: 7029599: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین