پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درراه ماندن قطار مشهد به تهران و سرگردانی مسافران گفت: ما از وزیر راه در این باره حتماً سوال خواهیم کرد و وزیر حتماً باید در این باره پاسخگو باشد.

شعار سال: حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در راه ماندن مسافران قطار سبز مشهد به تهران گفت: من و سایر مسافران این قطار ساعت 12 شب گذشته از مشهد به مقصد تهران حرکت کرده‌ایم که هنوز پس از گذشت 19 ساعت در نزدیکی ورامین قطار متوقف و سیستم گرمایشی آن قطع شده است.

وی افزود: مسافران درحالی‌که از سرمای ناشی از قطع شدن سیستم گرمایشی قطار رنج می‌برند، آب شرب و غذا نیز برای مسافران در قطار وجود ندارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود تماس‌های مکرر بنده با معاونان وزیر راه و مدیران راه‌آهن، هیچ مقام مسئولی پاسخگوی این وضعیت نیست و مسئول و مهمانداران قطار نیز همچنان مستأصل هستند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: علاوه‌بر همه این مشکلات یکی از مسافران که از ناراحتی قلبی رنج می‌برد شرایط نامساعدی دارد و هیچ کسی نیست که به وی رسیدگی کند.

وی در پایان گفت:‌ ما حتماً درباره این موضوع از وزیر راه و شهرسازی سؤال خواهیم کرد و وزیر باید به این سؤال پاسخ دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت انتخاب، تاریخ 8 بهمن 96، کد مطلب: 390811: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
واقعا خنده داره اقا حداقل نمیتونید قطار رو ساپورت کنید و به مقصد برسونید خب بگید این چند روز راه نیوفته مردم رو تا پای مرگ نکشونید
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین