پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، از بلاتکلیفی واگن‌های قطار، هواپیما، موتور‌های هواپیما و کالا‌های مربوط به کارخانجات در انبار‌های این سازمان خبر داد.
شعار سال: عبدالمجید اجتهادی گفت: یکی از این بلاتکلیفی‌ها مربوط به مجوز کمیسیون ماده یک آیین نامه اجرایی مقررات صادرات و واردات است که وزارت صمت مدیریت کار را در این حوزه بر عهده دارد.

وی افزود: کالا‌های حجیم مثل ۱۰ واگن قطار در آذربایجان غربی، یا هواپیما و موتور‌های هواپیما در خراسان رضوی و کالا‌های مربوط به کارخانجات، برای ترخیص شدن مشکلات مجوزی دارند که اگر بحث مجوز‌های آن‌ها حل شود، کالا‌های حجیم که بالای ۹۰ درصد آن‌ها متروکه هستند، تعیین تکلیف خواهند شد.

وی همچنین گفت: دادستان‌ها معمولا برای ورود و حفظ و صیانت از بیت المال، مجوز‌هایی را به اموال تملیکی می‌دهند که تکلیف برخی از ماشین آلات سنگین، به این شیوه در حال تعیین است. حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور نیز گفته است: سازمان تعزیرات و دادستانی باید پرونده‌هایی را که احتمال قاچاق در آن‌ها پایین است، در اولویت رسیدگی قرار دهند تا تکلیف اموال تملیکی در انبار‌ها سریعتر مشخص شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۴۰۸۸۸۸، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین