پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۷۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا در سال گذشته به روش‌های مختلف شامل استرداد، اعاده، انهدام و فروش تعیین تکلیف شده است.

شعارسال: صاحب حجتی اظهار داشت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش انهدام، چهار هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان در بخش استرداد، ۱۱ هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان در بخش فروش و ۱۵ هزار و ۳۲ میلیارد تومان در بخش اعاده کالا‌های این سازمان تعیین تکلیف شد.

تعیین تکلیف ۳۱ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در سال 1401

وی ادامه داد: ارزش پرونده‌های تعیین تکلیف شده بر حسب نوع اقدام در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ معادل ۳۰۶درصد رشد یافت.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تأکید کرد: رشد ۴۲۲ درصدی در بخش فروش، یک هزار و ۲۵ درصدی در بخش اعاده کالاها، ۲۰ درصد در بخش استرداد و ۵۱ درصد در بخش انهدام را شاهد هستیم.

حجتی با اشاره به رشد محسوس میزان فروش کالا‌ها از آذرماه سال ۱۴۰۰ گفت: سازمان در ماه‌های مهر و آبان سال گذشته ۲ مزایده فوق‌العاده در خصوص یک هزار و ۶۲ خودرو وارداتی برگزار کرد که مبلغ سه هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان فروش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: علت رشد فزاینده فروش در دی‌ماه ۱۴۰۱ نیز عرضه ماشین‌آلات راه‌سازی در مزایده‌های سراسری سازمان بوده است.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه میزان فروش در دوازده‌ماهه سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل حدود ۵۰۰ درصد رشدیافته است گفت: میزان فروش ۶ برابر شده است.

وی عنوان کرد: بیشترین میزان سهم روش‌های فروش سازمان در دوازده‌ماهه سال ۱۴۰۱ مربوط به مزایده الکترونیکی سراسری در بستر سامانه تدارکات دولت با ۷۱ درصد است.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23فروردین1402، کدخبر: 85078761، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین